flodhest Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg ser alle avatarene utenom din på denne siden. Bruker IE. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Alle som har en ide til compo oppdrag, send meg det på pm Sigge: håper du ikke har noe imot at jeg kjører ideen din ut i live Det er helt i orden Skal prøve å komme opp med noe lurt i løpet av kort tid... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Enden, siden du allerede har ignorert det jeg har sagt antar jeg at du ikke har behov for et eget forum å hoste konkurransene på. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) enden: Avataren din vises ikke her heller. Bruker Firefox. EDIT: liten e... Endret 21. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Enden, siden du allerede har ignorert det jeg har sagt antar jeg at du ikke har behov for et eget forum å hoste konkurransene på. Hadde ikke planer om å ha det på et annet forum nei. Målet er å få med sourcecode.no på dette, og da er det greit å holde det på dette forumet. Ser uansett ikke vitsen med et eget forum da vi kun trenger en tråd til å annonsere compoen. I denne kan forslagene havne etter hvert og. Selve organiseringen tar jeg og eventuelle andre på MSN. Sorry at jeg ignorerte deg Når det gjelder avataren min så er den der den skal være, og alt burde være i sin skjønneste orden *hrmf* edit; Jørgen: EDIT: liten e... Best for deg Endret 21. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Nå er Avataren din tilbake enden Endret 21. mars 2004 av DanielP Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Koda hjemmesiden til Sogndalsrussen.com på nytt i går. Endra litt på layout og hele greia er håndkoda og validerer HTML 4.01 og CSS.. Gidder ikke bruke noe tid på det, bare en opplysningsside der folk kan finne det de vil ha av info.. Noen kommentarer..? Sogndalsrussen.com <-- Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Mye bedre enn før, Marve! Savner en bedre header. Den er ikke super den der! Knapper i menyen? Skal vi se. Målgruppe: Der har du bomma. Dette er ei russeside! Russ = drikke seg dritings i gamle folkvogner. Da kjører man ikke klassisk tabell. God morgen, godtfolk, sa jeg, mens jeg supte en kaffe! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Ikke så veldig dumt Marvil, men du kan mye bedre.. Liker ikke rutene i header, passer ikke helt inn, og rødfargen er litt for sterk.. Han var fet på håret! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Marvil: Skal inrømme at eg liker ikkje den headeren der, eg skammer meg over å ha laga den Uansett, ganske bra; MEN - "Bilete" og ikkje "bileter" Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Heh. Mulig jeg kan bedre, MEN jeg gidder ikke bruke tiden på det (vertfall ikke nå).. Jeg brukte heller bare den headeren jeg hadde istedet for å begynne å lage alt nytt. Kanskje blir den redesigna en gang til rundt påsketider, men heller tvilsomt. Russestyret likte siden, og tror jeg kjører "plain". Ikke noe utskeielser osv.. @sparks; Ekte eller ikke ekte. DET er spørsmålet. (Hint: noen likheter mellom mitt og hans hår..?) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Heh. Mulig jeg kan bedre, MEN jeg gidder ikke bruke tiden på det (vertfall ikke nå).. Jeg brukte heller bare den headeren jeg hadde istedet for å begynne å lage alt nytt. Kanskje blir den redesigna en gang til rundt påsketider, men heller tvilsomt. Russestyret likte siden, og tror jeg kjører "plain". Ikke noe utskeielser osv.. @sparks; Ekte eller ikke ekte. DET er spørsmålet. (Hint: noen likheter mellom mitt og hans hår..?) Ja er det manipulert? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 @sparks; Ekte eller ikke ekte. DET er spørsmålet.(Hint: noen likheter mellom mitt og hans hår..?) Ja er det manipulert? Heh, nei. Alle guttene i klassen hadde samma parykk på seg når bildene ble tatt.. Fikk ikke lov å ha dem i skolekatalogen though.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) OMG... her var det mange nye sider... og mye OnTopic!! dette liker jeg... (tok meg pause en del dager fordi forumet var gøøøør-kjett...) t3h c0mp0... I like ze idea.. høres mycket bra ut.. *tenke ut et par ting før man sender pm* apropos utførelse av c0mp0, der kommer kanskje ilder-skalaen til sin rett? og ved å f.eks. ha en database (eller array da..) med enkelt-kriterier (som ingen bilder, kun div og css, rosa fargeskala, theme: britney fansite, whatevah).. og så velge ut alt fra 4-20 kriterier for hver compo.. (og da la folk komme med forslag til kriterier).. Synes jeg kunne blitt bra ihvertfall.. (mulig litt mere jobb enn å kun samle sammen ting over pm og så sette opp manuelt, men åpner for å ha flere compoer, og gjør det lettere etterhvert... hehe.. men om man får "ingen bilder" og "kun bilder" i samme compo så blir det jo lett litt vanskelig da.. men filter er bra... ) var mye jeg hadde tenkt å svare på, men.. glemte det.. er nok ingen bra multi-quoter.. btw.. endelig fått opp igjen serveren med pixelstreet, og det skal funke som normalt igjen.. (f43n ta idioter som gir ut buggete linux-kernels for morroskyld) Ps. å restore 100 webkontoer manuelt er IKKE artig... Endret 22. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Siden omtrent ingen kommer med forslag så funker nok ikke det nei... Jeg har ikke tid til å sette opp noe sånt med logisk validering på parring av krav heller, så det blir litt manuelt i første omgang. Hadde egentlig tenkt å ta hele greia manuelt, men spikrer ivei på et enkelt påmeldingsscript i alle fa.. Venter på svar på en e-post eller to før vi sparker igang, men neste uke tipper jeg det braker løs. Håper folk er up to it neste helg - blir det bumskudd så trekker sikkert sponsorene seg fort... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Kjapt PS-spørsmål: Hvordan får jeg forskjellige bilder til å "blandes" sammen inn i hverander med en fin, mild overgang? Noe á la det HalTan gjorde med forsiden til det WW2-prosjektet. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Mange muligheter: 1. Du kan bruke ett gigantisk, softedge viskelær. 2. Du kan lage et layer med en gradient, trykke på layeret i paletten imens du holder CTRL inne, og får da en markering. Velg riktig layer, og trykk delete. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Mange muligheter: 1. Du kan bruke ett gigantisk, softedge viskelær. 2. Du kan lage et layer med en gradient, trykke på layeret i paletten imens du holder CTRL inne, og får da en markering. Velg riktig layer, og trykk delete. Evt. bruke quick mask (Hotkey Q) istede for å lage eget layer med gradient på Hmm, blitt heller lite aktivitet på meg her i det siste... Plutselig masse lekser og greier, i tillegg til forskjellig anna... humfs... Forresten, Far Cry er TEH spill! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Pøh, finere farger på de fleste layers enn på q-mask Anyways, i morgen BLIR dagen da min side skal få det berømte, tynne innholdet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå