Kim T Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Skumleste igjennom jeg også. Fant ikke noe av "interesse". Men det er gjerne med slike bøker at hvis man tar seg tid å lese dem er det noen få tips som faktisk kan få deg til å arbeide raskere og ikke minst bedre. Synes denne boken er veldig god siden den beskriver godt med bilde og tekst. Men som andre har sagt tidligere så er den nok mest ment for nybegynnere. Et tips fra meg. Lær dere å jobbe med smart objects. Hvis dere ikke allerede gjør det fra før. Kim... Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Er det kun karakterene som har noe å si for opptakene til NITH(webkommunikasjon)? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Nei, det er kun pengene, om du kan betale eller ei. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Er det kun karakterene som har noe å si for opptakene til NITH(webkommunikasjon)? Og E-penis/webkafee-penis Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Var det karakteropptak i det hele tatt? Jeg husker ikke, men hvis det var det, så var det vel kun karakterer, ja. Hvis du skal gå Webkom trenger du heller ikke 2MX, og det er jo fint Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Er som sagt bare pengene det står på. Kanskje ikke nå rett etter at NITH Bergen og Stavanger ble lagt ned, dog... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Er det kun karakterene som har noe å si for opptakene til NITH(webkommunikasjon)? Er vel berre at du må ha penga og ha fått allmenn studiekompetanse. Til visse kurs krevast og 2MX. Neste års kull på NITH blir jo på ca 250 elevar, medan vi var om lag 150. Stor auke med andre ord. :O Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Ei stor auke, jau, veldig stor auke.. Mener å huske jeg sendte inn noen design-saker og sånn i en søknad. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Men de tok jo inn så mye rask, så den kan de ikke ha lagt så mye vekt på. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Forum Wiki! Virker som WDS-FAQ-en kanskje kan bli litt mer brukbar/brukervennlig. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Da har jeg lagt ut opptaksprøven min til Hyper Island. Den kan sees i Safari/Firefox eller Opera. Se den her! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Da har jeg lagt ut opptaksprøven min til Hyper Island. Den kan sees i Safari/Firefox eller Opera. Se den her! Kk, lekkert! Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Har jobbet en god del videre med Juvenorge.com etter flere tips. Har nå gjort designet endel px brede, byttet bakgrunnsfarge, samt fått på plass den gamle headeren. Hva synes dere? Forbedring? - v3 - v4 Nb. Er egentlig Sono, men orket ikke bytte bruker hos en kompis. Endret 16. mai 2008 av Loffen1 Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Det er bedre ja. Redigert: Gratulerer med dagen Norge. Endret 17. mai 2008 av JonT Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Joda, både vel og bra, men synes 'Forside - Info - Kontakt - Søk' får for mye oppmerksomhet. Siden er vel for de fleste 'bare' en norsk nyhetskanal for Juventusfans, så størrelsen og rekkefølge på elementer bør baseres på primær relevans og interesse. Samtidig, hvorfor står det 'Søk', når der er en søkeboks til høyre? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Hora hora, 17. mai! Jeg er faktisk våken og dusjet. Min fotball kompanjong for gårsdagen sover fortsatt søtt, får vel vekke henne også... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Var oppe 8 jeg, hengte opp flagget med bestefar. Uææ, sove med jenter? :-/ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Blei seint i Bergen by i gårkveld, ja. Skuffande at du stikker av til Hønefoss, Løvvie. :--/ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Han hadde vel eit behov for å plassere seg geografisk nermare meg, skulle eg tru. Skuffande at folk flyttar til Bergen og sånt :--\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå