Sono Juventino Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Holder for tiden på med en oppfriskning av designet på Juvenorge.com. Noen som har synspunkter på den oppdaterte versjon, forslag til ting som kan legges til, ting som ser helt jævlig ut, eller har andre kommentarer? Hadde satt pris på litt tilbakemeldinger, også negative. - Forside - Enkeltartikkel - Midtstilt versjon Vil bare legge til at header og footer er det jeg har jobbet minst med. Vi jobber for tiden med å få frem en logo, men den er for øyeblikket ikke klar. Takker for tilbakemeldinger. Endret 14. mai 2008 av Sono Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Aaaaltfor smal kolonne med innhold, hvorfor bruker du ikke mer enn 865 piksler i bredden? De to kolonnene til høyre ser rotete ut. Skal du ha et oppsett med tre kolonner, synes jeg hver celle burde plasseres horisontalt likt. Det ser rett og slett for rotete ut slik det er nå. Kanskje lage en litt sprekere header og en litt mer fremtredende meny? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Aaaaltfor smal kolonne med innhold. ... Uenig. Så lenge innholdskolonnen ikke fylles med en sidebar med kampinfo osv. (det bør helst ligge i andre kolonne) syns jeg det er en veldig passende bredde. Små kolonner er tross alt mye enklere å lese. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det var ikke aaaaaaaalt for små, men kunne godt vært 30 piksler bredere. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ok. Hvis det skal være 30 px kan jeg være enig. Men ikke noe særlig mer. Det blir for mye. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ja, sett inn eit par ekstra bildepunkter i førstekolonna, Thomas. Du trenger ikkje gå ut frå at folk har breidformatskjermane sine på høgkant, for det er ikkje tilfelle. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Google Doctype - An open encyclopedia and reference library, written by web developers, for web developers Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Holder for tiden på med en oppfriskning av designet på Juvenorge.com. Noen som har synspunkter på den oppdaterte versjon, forslag til ting som kan legges til, ting som ser helt jævlig ut, eller har andre kommentarer? Hadde satt pris på litt tilbakemeldinger, også negative. - Forside - Enkeltartikkel - Midtstilt versjon Vil bare legge til at header og footer er det jeg har jobbet minst med. Vi jobber for tiden med å få frem en logo, men den er for øyeblikket ikke klar. Takker for tilbakemeldinger. Jeg synes det designet som er i dag er bedre enn det du planlegger... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg synes det designet som er i dag er bedre enn det du planlegger... Headeren ja. Men ikke innholdsdelen. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Headeren er helt klart bedre ettersom det er Stian Jackobsen, som er medlem her på Hw og er grafisk designer av yrke, har laget den til oss. Mener selv at innholdsdelen er mye bedre på den nye siden ettersom vi helt klart må få presset inn mer informasjon. Takk for alle tilbakemeldinger. Skal legge til en 30-50px, så får vi se hvordan det blir. Vil legge til at lesbarheten går betraktelig opp med noe mindre linjehøyde og norsk tekst. Dette er noe jeg jobber med. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Da er det dags for å levere opptaksprøven til Hyper Island, Digital Media i Karlskrona ;-) Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Stilig, der søker jeg meg kanskje kanskje kanskje inn neste år =) Hva skal du gå?? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Sitepoint gir bort gratis Photoshop bok Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Takk for lenka, kjekt å ha. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tenkte det jeg også. Aner ikke om boka er bra eller ikke, men det er jo Sitepoint, og de pleier å ha ganske så gode bøker. Er jo gratis uansett, så hvorfor ikke benytte seg av muligheten uansett Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Også takk fra meg, gratistilbud det liker vi. Må si jeg har benyttet noen fra Sitepoint også tidligere, noe jeg faktisk har hatt nytte av. Elektroniske bøker er jo også glimrende å søke i. Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Og direkte lenke for de som føler seg for god til å skrive inn sin høyst private epostadresse. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Stilig, der søker jeg meg kanskje kanskje kanskje inn neste år =) Hva skal du gå?? Står i posten jeg skrev altså ;o Digital Media i Karlskrona. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Har nå sett gjennom hele boka og jeg vil si at alle som surfer på denne delen av forumet kan det som er verdt å vite i den. Men for helt nybegynnere er den nok en helt grei bok. Endret 15. mai 2008 av JonT Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Stilig, der søker jeg meg kanskje kanskje kanskje inn neste år =) Hva skal du gå?? Står i posten jeg skrev altså ;o Digital Media i Karlskrona. Oh, det så jeg ikke. Men ok Har nå sett gjennom hele boka og jeg regner med at alle som surfer på denne delen av forumet kan nesten alt i den. Men for helt nybegynnere er den helt sikkert grei. Er nok en bok beregnet for nybegynnere ja, jeg fant i hvert fall svært lite av interesse når jeg skummet igjennom. Men bra tiltak da, måtte alle andre følge etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå