Lovskogen Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Koder alltid siden ferdig i Opera først, også ser jeg i Firefox(hvor det fungerer) også tar jeg småbugs i IE6 og 7 etterpå. Det er surt da, om du får endel bugs i IE som du kunne lett ha sett hvorfor skjedde om du sjekket browsere litt oftere. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg sitter her og lurer på hvor mye jeg skal bry meg om at en side ser riktig ut i IE6, for å være ærlig, så regner jeg ikke med at det er så mange med IE6 som kommer til å være innom. Eg syns denne sida gjev eit ganske OK svar på spørsmålet ditt. Verdt å lese. WOW, dette er rått! http://ejohn.org/blog/processingjs/ Fortell det til kundene du. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Det er surt da, om du får endel bugs i IE som du kunne lett ha sett hvorfor skjedde om du sjekket browsere litt oftere. Poenget er jo at jeg og Sebastian bare sitter igjen med noen få – om noen – bugs i IE når ting begynner å bli ferdig kodet. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 CSS Homer, animated. Ganske morsomt Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Takk for tips ang. IE! Men har et lite problem her. Brukte denne "hacken" for å få footeren til å holde seg i bunn, men hvorfor vil ikke bildet(som er bakgrunnen i bodytagen) starte i toppen av siden. http://olafg.se/dev/theme/ Dårlig forklaring, men dere skjønner, tror jeg. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Takk for tips ang. IE! Men har et lite problem her. Brukte denne "hacken" for å få footeren til å holde seg i bunn, men hvorfor vil ikke bildet(som er bakgrunnen i bodytagen) starte i toppen av siden. http://olafg.se/dev/theme/ Dårlig forklaring, men dere skjønner, tror jeg. Fordi du har sagt at den skal starte 446.6px ned på siden? Digge folk som skal ha halve px... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Det er surt da, om du får endel bugs i IE som du kunne lett ha sett hvorfor skjedde om du sjekket browsere litt oftere. Poenget er jo at jeg og Sebastian bare sitter igjen med noen få – om noen – bugs i IE når ting begynner å bli ferdig kodet. Jaja, kommer jo selvfølgelig an på hvor omfattende prosjektet er, personlig syns jeg det er betryggende å ha kontroll underveis. Ble litt oppgitt over SEO-firmaer i dag på jobben, så måtte skrive en liten rant-artikkel. Kikk igjennom den om du har lyst. Har ikke rettet den for skrivefeil, men men. Noen som er enige? Menneskeoptimalisering.pdf Endret 9. mai 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Takk for tips ang. IE! Men har et lite problem her. Brukte denne "hacken" for å få footeren til å holde seg i bunn, men hvorfor vil ikke bildet(som er bakgrunnen i bodytagen) starte i toppen av siden. http://olafg.se/dev/theme/ Dårlig forklaring, men dere skjønner, tror jeg. Fordi du har sagt at den skal starte 446.6px ned på siden? Digge folk som skal ha halve px... Jeg klarer ikke helt å se hvor jeg har sagt det. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Ja, go' dag. Jeg lurer på, dersom man skal ha et slags community, med medlemmer hvor disse skal lage sin egen profil, sende meldinger til hverandre osv. Er Joomla det beste å bruke da? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 CSS Homer, animated. Da HAR man bare for mye fritid. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Ble litt oppgitt over SEO-firmaer i dag på jobben, så måtte skrive en liten rant-artikkel. Kikk igjennom den om du har lyst. Har ikke rettet den for skrivefeil, men men. Noen som er enige? Jepp. I mine auge er SEO eit utdatert uttrykk. Kvifor måtte optimalisere (altså forbedre) sida di spesielt retta mot søkemotorar når dette kan komme heilt av seg sjølv? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 For å tjene cerius ca$$h! Men ok, bra du føler det sånn også, Arve. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Det er svært bra. Det viser at eg fortsatt heng med i den rivande utviklinga!!!!!11!1!1!!!11 :D :D Endret 9. mai 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 ... bare fordi jeg har tatt deg under vingen min Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 For å tjene cerius ca$$h! Men ok, bra du føler det sånn også, Arve. Er det ikke det konsulentbransjen driver på med da. Tjener "svært" mye cash på noe man egentlig ikke trenger (uff, det gjelder viss flere). Men skal de fokusere på noe, bør det være selve innholdsproduksjonen. Der er det litt av hvert. Gode webutviklere lager SEO-sider som standard. Hva synes folket om denne elegante id-en da id="ctl00_RegionWebPartManger_MainWebPartManager_wp1333540579_wp94663334_uxIntroImagePosi ion" Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Leste du PDFen min, Eirk? :-P Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 ... bare fordi jeg har tatt deg under vingen min Ja, sidan vi alltid snakkar så mykje faglig i lag, og eg aldri tar deg hardt i rompa og sånt Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 ... bare fordi jeg har tatt deg under vingen min Ja, sidan vi alltid snakkar så mykje faglig i lag, og eg aldri tar deg hardt i rompa og sånt Av en eller annen grunn ser jeg for meg at det heller er Tor som ville tatt deg hardt i rumpen, ikke omvendt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Oh my... Har du erfaring? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Det er surt da, om du får endel bugs i IE som du kunne lett ha sett hvorfor skjedde om du sjekket browsere litt oftere. Poenget er jo at jeg og Sebastian bare sitter igjen med noen få – om noen – bugs i IE når ting begynner å bli ferdig kodet. Jaja, kommer jo selvfølgelig an på hvor omfattende prosjektet er, personlig syns jeg det er betryggende å ha kontroll underveis. Ble litt oppgitt over SEO-firmaer i dag på jobben, så måtte skrive en liten rant-artikkel. Kikk igjennom den om du har lyst. Har ikke rettet den for skrivefeil, men men. Noen som er enige? Jeg er som vi allerede har diskutert tikdels enig. Poenget ligger i webbyrået som du sier. Bruke god link struktur der ingen sider har 2 permalinker, og faktisk blokke robots på sider som ikke bør indekseres som søkesider osv.. Ingenting av dette slår innhold selvfølgelig. Har selv kranglet med en SEO mann de siste dagene.. Endret 10. mai 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå