PoleCat Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Jeg fikk lønn i dag som alltid den 15... ....og plutselig en produksjonspremie på 4k som jeg ikke var klar over i tillegg! EDIT: det er ikke den 15 i dag, men på søndag. derfor lønn i dag. Endret 13. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 Kor masse fikk du da, PC? Kan /me få dei 4k?? Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 4k!!??!! ÆSJ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 Kor masse fikk du da, PC? Kan /me få dei 4k?? De 4k + 1,5k til skal jeg bruke til en Syncmaster 173T Sorry arve, du fortjener dem ikke. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 SEFF fortjener eg dei! I vinterferien (som starter om to timer) skal /me jobbe 24 timer til sammen, og tjene nøyaktig 2040 kr! Det har kontoen min ytterst godt av, den er litt tom for tida..... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 Kor masse fikk du da, PC? Kan /me få dei 4k?? De 4k + 1,5k til skal jeg bruke til en Syncmaster 173T Sorry arve, du fortjener dem ikke. Jeg fortjener dem vel.. Jeg skulker idag, ikke fan om jeg går på skolen på fredag den 13.. Grattis CC.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 SEFF fortjener eg dei! I vinterferien (som starter om to timer) skal /me jobbe 24 timer til sammen, og tjene nøyaktig 2040 kr! Det har kontoen min ytterst godt av, den er litt tom for tida..... HOho.. Småungene harke skapplig lønn en gang.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 SEFF fortjener eg dei! I vinterferien (som starter om to timer) skal /me jobbe 24 timer til sammen, og tjene nøyaktig 2040 kr! Det har kontoen min ytterst godt av, den er litt tom for tida..... HOho.. Småungene harke skapplig lønn en gang.. bah, klarer meg fint med 85,- i timen eg.... Har ikkje verdens største forbruk heller dah, sååå... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 bah, klarer meg fint med 85,- i timen eg.... Har ikkje verdens største forbruk heller dah, sååå... Nei nei det holder jo det da.. Hvor jobber du..? Selv tjener jeg 110kroner timen mens jeg sitter å ser på TV/Film på laptopen, mens jeg passer hotellet på natta.. Digg og avslappende jobb. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 /me jobber på kontorspar førde as. Fanden til jobb du har dah, marvil Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 /me jobber på kontorspar førde as. Kanskje du kunne be dem om å få lage en ny webside... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 Morra mi som er skjef der, og nei, orker ikkje. Blir liksom låst til en stygg logo og stygge farger (nesten knall blått og like knall grønt)... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 /me jobber på kontorspar førde as. Fanden til jobb du har dah, marvil Haha siden deres var nedtur.. Jobben er konge, spesielt blir den det nå når jeg har egen laptop med større kapasitet og PhotoShop.. I tillegg blir det vel å ta med den trådløse basestasjonen og plassere der slik at jeg hat nett også.. Uttakene til bredbåndet; en på sjefskontoret som er låst om natten (safe og div der) og et annet laaaangt fra resepsjonen.. Satse på at signalene kommer så langt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 Noen som skal på makkverket av en remake: TCM idag? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 Nå har jeg hatt dobbel skrivedag! Nynorsk hele går, og bookgoal i hele dag. Skal på skiweekend ikveld!! Noen som tilfeldigvis skal til Ålsheia imorgen? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 Nå har jeg hatt dobbel skrivedag! Nynorsk hele går, og bookgoal i hele dag. Skal på skiweekend ikveld!! Noen som tilfeldigvis skal til Ålsheia imorgen? Jøss har dem innført heldag på barneskolen..? De gjør fremskritt siden jeg gikk der.. MIigihihihihiihihohwohwhohoeohhhoweohewohewoh Neida.. God tur da vertfall.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 Jøss har dem innført heldag på barneskolen..? De gjør fremskritt siden jeg gikk der.. MIigihihihihiihihohwohwhohoeohhhoweohewohewoh Jeg skal ta deg, Marve! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Jøss har dem innført heldag på barneskolen..? De gjør fremskritt siden jeg gikk der.. MIigihihihihiihihohwohwhohoeohhhoweohewohewoh Jeg skal ta deg, Marve! Bare kom, bare kom.. * MP3: now playing (Guns N Roses - Sweet Child O'Mine) (5:56) Endret 13. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 slutt å krangle nå småbarn... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 slutt å krangle nå småbarn... Skal ta deg etterpå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå