Haraldson Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Hvorfor var du på nyhetene? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Han har sperra søstra si i kjellern i 24 år, eller noe. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 og link or it didn't happen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Han har sperra søstra si i kjellern i 24 år, eller noe. Trodde loath bare var for barnerumpe å regne? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Ja, sperra søstra si i kjeleren i 24 år og fått sju unger med henne, den ene døde, så han brant den. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Er dette virkelig en sak det er noe vits å ta opp her? Ser ikke poenget med å skulle bruke det som en sak å tulle med, egentlig.. For de som lurer jeg er seriøs nå, ikke ironisk. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Kanskje på tide å roe ned de ikke-webrelatert samtalene litt, ja. Hein; Trodde du var litt mer nazi på området ? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Er dette virkelig en sak det er noe vits å ta opp her? Ser ikke poenget med å skulle bruke det som en sak å tulle med, egentlig.. For de som lurer jeg er seriøs nå, ikke ironisk. Jeg er enig, og uansett har det ikke gått 22,3 år enda. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Hein; Trodde du var litt mer nazi på området ? Er kafeens dynamikk jeg elsker. Den ene dagen er det strictly web og tørre vitser, den andre dagen er det over-kanten-Fritzl-vitser. Anyhoo.. Sitter og formaterer laptopen, tenker jeg kommer til å holde den ganske rein for alt annet enn webrelaterte programmer fra nå av. Nettlesere, PS, et par editorer og drivere burde holde. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Haraldson: Trikset er å ha egne bruker-logins for sånne ting. Jeg har en egen brukerkonto på macen som kun brukes til studio-bissniss. Slipper at ting kræsjer midt under innspilling (eller i ditt tilfelle, rett før du klikker Ctrl+S) fordi en har et buggy bittorrent-program eller firefox-extension kjørende i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Nye designern når på jobben klarte å krasje den nye mac'n sin rett før han skulle lagre igår - Shitt, våknet til 36 notifications på facebook idag der nesten alle var bilder fra tom waits løpet. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Er dette virkelig en sak det er noe vits å ta opp her? Ser ikke poenget med å skulle bruke det som en sak å tulle med, egentlig.. Fordi It's a cellar Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Haster! Hvordan får jeg tvingt scrollbaren i en browser til å bli borte uten å gå igjennom koden for å finne ut hva som tar for stor plass? Trenger absolutt ikke å være gyldig css/html. EDIT: Overflow: hidden; Endret 6. mai 2008 av Gakkakk Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Haster! Hvordan får jeg tvingt scrollbaren i en browser til å bli borte uten å gå igjennom koden for å finne ut hva som tar for stor plass? Trenger absolutt ikke å være gyldig css/html. EDIT: Overflow: hidden; Ja, det er lurt... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Er dette virkelig en sak det er noe vits å ta opp her? Ser ikke poenget med å skulle bruke det som en sak å tulle med, egentlig.. Fordi It's a cellar wtf? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Finnes det noe oppdatert statistikk som er representativt for verdens surfere angående JS/non-JS (evt norske surfere) ? Edit; Ser ut som 95% har det på, mens 5% har det av/mangler støtte (i begynnelsen av 2008 vertfall).. Endret 6. mai 2008 av Marvil Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 5 % er ganske mange. Man bør vel dermed bruke serverscript til mest mulig, som foreksempel å sjekke om en form er riktig utfylt? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Men skal alltid bruke serverside for å sjekke brukerinput, men JS i tillegg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Det du sier, er at man alltid skal bruke JS i tillegg? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 og hvis du bytter om på bokstavene blir det: jeg skal til Australia imorgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå