Marvil Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Tall på at Facebook-apps burde vært avlyst.. http://radar.oreilly.com/archives/2008/05/...categories.html Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Snakket med en random en jeg har på msn, og han klarte å si at h1 er utdatert og det er feil å bruke det. Er dette riktig? For meg høres det helt usannsynlig ut, da google går etter disse for å indeksere sider... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Omtrent like utdatert å bruke H1 som tabeller. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Omtrent like utdatert å bruke H1 som tabeller. Seconded. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jaha? Hvordan dette? Det er jo bare logisk og semantisk korrekt at h1 skal definere en header, er det ikke? Tor: den er kul! og det er en superhemmelig subliminal kodet melding bak den. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jaha? Hvordan dette? Det er jo bare logisk og semantisk korrekt at h1 skal definere en header, er det ikke? Det samme tenker jeg.. Kan noen begrunne hvorfor det ikke skal være slik? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Omtrent like utdatert å bruke H1 som tabeller. Seconded. Thirded. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 De semi-tuller vel. Siden tabeller skal brukes til det de er ment til, og ikke til feks design. Samme som h1 skal brukes til overskriften på siden, og ikke masse annet. Som h2 osv skal brukes til. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Så H1 er greit å brukes til det det er egnet til, right? Det skal ikke byttes ut med span eller lignende? Virker ihvertfall helt absurd for meg, å bytte ut overskriftene med noe annet. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 H1 er toppoverskrifta, ja. Det stemmer. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Tenkte jeg det ikke. Mindfuck! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Haha, Hein mente ingen ville falle for den! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Haha, Hein mente ingen ville falle for den! Nei, det jeg sa – ganske ordrett – var at så lenge folk tenkte seg om, var det heller ingen som kom til å reagere. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Yeye, nice story grandma. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg likte den, og holdt på å skrive forklaringen da jeg svarte, men tenkte at folk kanskje kom til å skjønne den hvis de fikk tenkt seg litt om Syntes det var morsomt jeg, ga +1 til Sebba på emmezenn etter jeg hadde svart Lenke til kommentar
meastp Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Pusler litt med logo her... Er egentlig ganske fornøyd, men fonten passer ikke. Forslag? Jeg har egentlig i lengre tid hatt planer om å handle meg domene, men jeg blir liksom aldri ferdig med siden, aldri fornøyd. Høres det kjent ut? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Hvorfor er teksten delt inn i forskjellige farger på en så snodig plass? Burde det ikke være Bickering League? Hva er tanken bak overlappen? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Loathsome på NRK-nyhetene? Lenke til kommentar
meastp Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 @Haraldson: Det selve bildet representerer, kan deles i tre. For det første er det to "smileys" som krangler, altså bickering. Begge hodene utgjør en stor B. Til sist, og det er derfor jeg skillet f.o.m i-en, kan begge øynene brukes som prikkene over i-ene, og hodene blir da bare en fargeklatt rundt dette. Det var derfor jeg valgte å ha fargeskillet der, men rent språklig har du selvfølgelig rett (merk at fonten ikke passer helt inn her, slik at i-ene vil være i kantene på figurene). Som sagt, jeg driver og pusler. --- Grunnen til at jeg aldri får dævelskapen ut på nettet, er rett og slett at jeg pleier å la ting ligge en stund mellom hver gang jeg forsøker. Da kommer jeg ofte på nye idéer, og utkast, som kanskje også har vært i "kritikk-delen" av forumet, blir forkastet til fordel for nye. I tillegg er det greit å få en bekreftelse på hva som funker, og hva som ikke funker, fra mange her, som faktisk kan dette. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Loathsome på NRK-nyhetene? I'm FAMOUS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå