loathsome Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Bra sikkerhet på Rapidshare, tok meg 3 minutter å finne ut hva faen jeg skulle gjøre. Først skrev jeg "katt" i feltet ^^http://bildr.no/view/193196 Ja, fy faen. Er overkill som et helvete, får det jo nesten aldri til selv. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Grattis med dagen Olmk, selv om du har dratt fra oss Arve: 15 sekunder er alt for lenge. Hidden field, eller javascript løsning er nok best. Kan bruke en javascriptløsning som kjører et ajaxkall. Vi skal selvfølgelig huske å tweete alt som skjer. Hvis vi får til. Endret 3. mai 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Grattis ja, Olé! Tweet! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Takk takk :-) Har ikke dratt fra dere, jeg leser jo fortsatt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Alle må sende en mld til Tor og Hein og fortelle hva de driver med.De har ikke tilgang på Twitter stakkars og loker rundt i bergen by.. Har ikke mobil, jeg... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Alle må sende en mld til Tor og Hein og fortelle hva de driver med.De har ikke tilgang på Twitter stakkars og loker rundt i bergen by.. Har ikke mobil, jeg... Hvorfor ikke? Hva skjedde igår?`Det ble ikke fest så dere dro hjem? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg skulle ikke på fest jeg, det var Tor sitt opplegg. Mobilen døde på fredag, da jeg tok ut batteriet uten å skru den av først, i forbindelse med at jeg skulle hjelpe ei russertøs å sjekke om det var hennes mobil eller Chess det var noe galt med... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Også blei det ikke noe rompe, og ikke noe mobil :-/ Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) NETTUTS, søstersiden til PSDTUTS, tror jeg kan bli en veldig bra kilde til tuts, tips og triks om webutvikling. Synes bare den bør nevnes her. Og hva i svarte er det Jeff Croft driver med på Twitter? Greit at han hadde det gøy på no pants party, men når han er såpass kjent trenger han ikke akkurat flagge det ut på den måten. Se f.eks: http://twitter.com/jcroft/statuses/802427636 eller http://twitter.com/jcroft. Endret 3. mai 2008 av Kiman™ Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Ti kroner på at Hein ikke ser kukken min i kveld! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Ti kroner på at han ikke vil heller! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 hva er vek 10 kr. jeg dro hem jeg altså. makan til fylll,,, What the hell is he building in there==? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 1. Jeg fikk faktisk se sakene til Tor, da han sto og mixa LP-er med buksene ved anklene, når en av våre kolleger kom og dro ned boxeren óg. Ingen trenger å misunne meg dette synet, i grunn. 2. Han ble faens meg nettopp med tre utlendinger hjem til Bergens utvekslingsstudent-ghetto Fantoft. Får håpe han får full score... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 1. Jeg fikk faktisk se sakene til Tor, da han sto og mixa LP-er med buksene ved anklene, når en av våre kolleger kom og dro ned boxeren óg. Ingen trenger å misunne meg dette synet, i grunn.2. Han ble faens meg nettopp med tre utlendinger hjem til Bergens utvekslingsstudent-ghetto Fantoft. Får håpe han får full score... Også tweeta dere ingenting? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg har fortsatt ikke mobil, og Tor har ikke satt opp mobil-tweeting. Go figure. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Gi opp tweeters. Tor er løs i slippen. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Synd jeg ikke sovna hos hun som het Siri Kukk, haha, så bra navn. Men arrangementet gikk jo bra, eller hva Hein? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Tja, jeg var godt på vei ned igjen når vi først kom oss ut, men var jo ålreit der innimellom, når dem lufta ut all røyken. God musikk også for øvrig. Synd det ikke ble noe Kukk på deg da? Endret 4. mai 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Hva skjedde egentlig med nazireglene for webrelatert innhold? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Hva skjer med den sexist-avataren din, loath? Logo Tournament Hein, var bra musikk ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå