Steinmann Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Hvem pokker er blå? Er ikke det de amøbene som ikke klarer allmen? Blå = allmenn + Økonomi Trist... Noen skal ut idag? Tror jeg har skrivetræl på den ene fingern her... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Ny sofa + øl === himmelen! Pass på, du vil ikke bli hundset av humorpoliti Lovskogen? :| Selve buksa skal for øvrig være rød, Arve. Sånn er det nok bare. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Selve buksa skal for øvrig være rød, Arve. Sånn er det nok bare. Nei Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Blått kan jo bare gå å henge seg, kaldt og kjedelig. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Hvem pokker er blå? Er ikke det de amøbene som ikke klarer allmen? Blå = allmenn + Økonomi Er det ikke heller blå = allmenn - ymse greier + økonomi? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Rødruss har vel hatt allmenn med eldre historie og geografi elns, mens blåruss har hatt allmenn pluss økonomi/bedøk. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Noen andre som ikke får easy_install til å funke på Leopard? Nesten uansett hva jeg prøver å installere får jeg "No eggs found ..." Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Bah, crappy kveld. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Det er jo tor spm skal komme med kattekbilekvinnen! Hadde en bra kveld jeg, selv om eksn min møtte opp. ble jo kleint30000 Sofa er stadig digg Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Alltid vanskelig å fange en hai. *sove* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Alltid vanskelig å fange en hai. *sove* Blir vel mer... 'Alltid vanskelig å fange ett spesifikt plankton samme hvor finmaska garn du tråler med' ? Mobilen min er død, fikk ikke tatt kontakt i går dessverre. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Ja-jo, sant - men. Visste egentlig at det gikk i dass, hadde bare større forhåpninger. http://www.zeldman.com/2008/04/27/content-...-personal-site/ Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Noen som har link til live diggnation fra inatt? Mobilfilmen til Kevin er liksom ikke det samme.. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Dere som har kjøpt via Amazon: Hvordan blir det med MVA og toll? Skal kjøpe fire bøker (hvor jeg vet det ikke er MVA) og sju filmer. Total prisen er over 1200 kroner uten shipping... Lønner det seg å sende det som gave (for å unngå avgifter)? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Bøker er det hverken MVA eller toll på, så du trenger ikke å sende den som gave. Har selv bestilt bøker til over tusenlappen hos amazon, og det har aldri blitt belastet noe annet enn prisen av bøker + frakt. EDIT: Ah, så ikke at du kjøpte filmer også. Da blir det litt værre, da ender du opp med både MVA og tollgebyr. Endret 1. mai 2008 av jorgis Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Bøker er vel fritatt for MVA og toll. Og ellers: Toll.no: Eksempler på beregning av toll og avgifter Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Ja, men når man bestiller filmer og, må man betale for bøkene og mener jeg. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Nei, hvorfor skulle man det? Bøkene er tollfrie de. Eller står det virkelig i loven at andre kjøp kan påtvinge toll på bøker? Det høres jo helt urimelig ut! I tillegg til 25% moms er det kjedelig å måtte betale hundrevis av kroner i "forenklet tollbehandlig". Argh, for noe tull ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå