Cucum(r) Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Får vel sjekke det ut ein dag. BTW: O U C H ! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Får vel sjekke det ut ein dag. BTW: O U C H ! Crap, jeg tror det skjer med oss!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Tror jesper gikk på en skivebom uten like også igår Åjasså? Tell moar. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg vil påstå at begge to burde holdt seg borte fra Twitter i går Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Hva er greia med å skrive engelsk på twitter? Har dere så mange engelske som følger dere? Edit: Føler meg ikke kjempe kul som spør om dette, siden jeg har stjålet denne koden fra webkafeen.no , men hvorfor kommer den eldste mnd først med denne koden: def article_archive(request): # get all articles orderd by month months = Entry.objects.dates('pub_date', 'month') art_by_month = [] for month in months: art = Entry.objects.filter(pub_date__year=month.year, pub_date__month=month.month) if len(art) > 0: art_by_month.append([month, art]) return render_to_response('blog/blog_archive.html', {'articles_by_month':art_by_month}, context_instance=RequestContext(request)) Endret 26. april 2008 av Garreth Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg vil påstå at begge to burde holdt seg borte fra Twitter i går Jeg må si meg enig. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hva er greia med å skrive engelsk på twitter? Har dere så mange engelske som følger dere? Jeg har i hvert fall over 40 engelske følgere, så engelsk er en selvfølge Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Garreth: Hintet er vel .order_by('-pub_date') Ang. Twitter: What Judofyr said. Endret 26. april 2008 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Jeg vil påstå at begge to burde holdt seg borte fra Twitter i går Kanskje ikke det hadde vært så dumt, nei Ang. skivebomen; kan taes på msn for de som måtte være interesserte Sebba koste seg på Daddys-konsert, kom jeg på: Endret 26. april 2008 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Satan, der så jeg syk ut! Skal sies at jeg ikke satt et sekund under daddysmilk, detta var et kjedelig coverband elns som jeg sovna til. Hehe Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Var det ikke det random bandet med hun dama som gnåla og så helt ræss ut? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 @Skivebom-Jesper: Sier man A i kafeen, må man si B. Få høre? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 @jesper: tror det var det gitt. Skummel dame. Kiman: var vel jeg som sa A der og ikke gjespern Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Har fått høyre B, og i must say - artig Får sjå om Jesper sjøl vil røpe meir her i offentligheten. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Ukristelig @ ejgeg og hein sitter eher vettu hehehe. .hstwwet etweet jlea kjrrring, srrsistqt! hei arve Endret 26. april 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ukristelig @ ejgeg og hein sitter eher vettu hehehe. .hstwwet etweet jlea kjrrring, srrsistqt! hei arve Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Garreth: Hintet er vel .order_by('-pub_date') Hmm, jeg klarer bare å endre rekkefølgen på artikkelene, månedene kommer fremdeles ut med den eldste først. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Juni 2007 -29 -25 -12 Juli 2007 -25 -14 Januar 2008 -23 -1 osv art = Entry.objects.filter(pub_date__year=month.year, pub_date__month=month.month).order_by('-pub_date') Har også prøvd med months = Entry.objects.dates('pub_date', 'month').order_by('-pub_date') Uten at det hadde noe å si for rekkefølgen. Edit: Hehe, hjelper kanskje å lese dokumentasjonen på dette? Den riktige måten blir: months = Entry.objects.dates('pub_date', 'month', order='DESC') Endret 28. april 2008 av Garreth Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ahahah. Tok litt tid før jeg skjønte hva det så ut som, tho. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 http://www.useit.com/alertbox/navigation-menu-alignment.html Jeg er veldig enig i eksemplene han viser her, men: Har du kun noen få punkter tror jeg det kan fungere bra. Disse menyene har jo også null luft som gjør de tunge å lese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå