Lovskogen Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Meh, hva er poenget med bilder og ikke en demo? :--/ Hvordan skal du løse et godt interface uten JS og AJAX, Sebba? Endret 25. april 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Meh, hva er poenget med bilder og ikke en demo? :--/ Hvordan skal du løse et godt interface uten JS og AJAX, Sebba? Si et interface for web som MÅ ha js da Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Redigere innhold uten å ødelegge arbeids-flyten med en page refresh. Det er det alt handler om, arbeidsflyt - når du må refreshe en side så mister du dette. Endret 25. april 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Redigere innhold uten å ødelegge arbeids-flyten med en page refresh. Det gjøres ofte på en webside? Tenker her ikke på webapp, men dustesiden til snekker hansen osv. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Det sier jo seg selv at slike sider ikke trenger JS for å laste sidene i menyen, men f.eks en accordion-meny på en nettbutikk er greit å ha JS på. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Det sier jo seg selv at slike sider ikke trenger JS for å laste sidene i menyen, men f.eks en accordion-meny på en nettbutikk er greit å ha JS på. Ja, men det går fint ann å ha fallback. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Ja, selvfølgelig - men, dette er vel ikke nytt? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Ja, selvfølgelig - men, dette er vel ikke nytt? Det er jo alt jeg sier da. At man ikke skal kreve JS, men at man kanskje får en bedre brukeropplevelse om man har det. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Ja, en kan få en mye bedre brukeropplevelse med JS. Men okay, captain obvious, har du noen nyheter til oss? ^^ Smashing - 5 typografi-tips og 5 til. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 tl;dr, men problemet er vel at det ofte tar lang tid og mye arbeid å lage både JS-løsning og fallback. Er veldig fristende å satse på at alle har JS. Jeg merker at jeg ikke gidder å lage uten-JS-kompatibilitet med den der skolegreia jeg holder på med (for de som husker), iallfall. Men jeg medgir at det ville vært nødvendig dersom den skulle lanseres i stor skala. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Ja, men på slike "webapps" kan du ta høyde for det, lage en slags krav du trenger for å kjøre denne "programvaren", slik som vanlig software. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Joa, vielleicht, men så lenge det kan lages kompatibelt med nicht-JS så bør man vel det sånn idealistisk sett. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Jessss, men sjelden du har noe sånt i en dynamisk webapp. Men selvfølgelig, du gidder ikke laste sidene i menyen via AJAX. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Jessss, men sjelden du har noe sånt i en dynamisk webapp. Men selvfølgelig, du gidder ikke laste sidene i menyen via AJAX. Nei, det er jo faktisk feil bruk av js. Men hva synes folk om extjs? Jeg var skeptisk til å laste alt med js og json i starten, men for en backend så fungerer det altså. refresh er skummel da.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Hmm, det så veldig interessant ut. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Summer intern hos Opera, sikkert interessant for noen Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Summer intern hos Opera, sikkert interessant for noen Aner meg at QA er sykt kjedelig. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Fuckings pappamelk konsert idag altså! yeah! Trist å sitte på jobb nå, men all den øllen gjorde at jeg måtte pisse litt Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Kvifor er du så oppsatt på Daddys Milk? Speler du der sjølv, eller? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Kvifor er du så oppsatt på Daddys Milk? Speler du der sjølv, eller? Jeg kjenner gutta i bandet, også er det jo fantastisk bra musikk! Selv om de ikke fikk lov å spille så lenge igår. Røyk en streng å greier Tror jesper gikk på en skivebom uten like også igår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå