Magnus Holm Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Alt går via Twitter nå, rødøye Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Hjelper ikke det når det er kafeen som gjelder. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 And now to something completely different: Timeframe-calender Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 And now to something completely different: Timeframe-calender Laggy i Opera 9.5 beta... Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 (endret) > nano $HOME/.bash_profile export PYTHONPATH=$PYTHONPATH:/din/path/ > source .bash_profile Jeg har det, men når jeg laster ned en tar pakke og prøver python setup.py install så vil den fremdeles installere i /usr/local/lib/python2.5/site-packages/ Endret 22. april 2008 av Garreth Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Hva med "PYTHONPATH=/din/path python setup.py install"? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Jaja, har registrert meg på Twitter eg og no. Unødvendig, altså Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 > nano $HOME/.bash_profile export PYTHONPATH=$PYTHONPATH:/din/path/ > source .bash_profile Jeg har det, men når jeg laster ned en tar pakke og prøver python setup.py install så vil den fremdeles installere i /usr/local/lib/python2.5/site-packages/ Er dette ein Python-modul som må kompilerast? (altså, det er egentlig C-kode) Viss ikkje er det jo berre å droppe å kjøre setup.py, og heller legge kildefilene i /din/path/ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Er du i Oslo, Henrik? :O Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Er du i Oslo, Henrik? :O Ja, er nok det i ein time eller to til (OSL->TOS, TOS->ALF->Karasjok). Nettuka, vettu. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 > nano $HOME/.bash_profile export PYTHONPATH=$PYTHONPATH:/din/path/ > source .bash_profile Jeg har det, men når jeg laster ned en tar pakke og prøver python setup.py install så vil den fremdeles installere i /usr/local/lib/python2.5/site-packages/ Er dette ein Python-modul som må kompilerast? (altså, det er egentlig C-kode) Viss ikkje er det jo berre å droppe å kjøre setup.py, og heller legge kildefilene i /din/path/ Det er et flickrlib (api), så jeg tviler egentlig. Jeg får se hva jeg får til. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Er du i Oslo, Henrik? :O Ja, er nok det i ein time eller to til (OSL->TOS, TOS->ALF->Karasjok). Nettuka, vettu. Utepils? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Er for øyeblikket i Strømmen, så rekk nok ikkje å stikke innom Oslo igjen før flyet går. Skulle antaglegvis sendt ut en tweet når eg satt på Lorry tidlegare i dag. :-/ Er relativt hyppig i Oslo, så skal passe på å seie frå neste gang eg er innom. Edit: Begynner å bli relativt mange Django People i Norge no. Skal opp til Karasjok for å lære opp en liten handfull til i morga. Endret 22. april 2008 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 You do that. Utepils på aker brygge er digg, hadde min første for året på søndag Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 You do that. Utepils på aker brygge er digg, hadde min første for året på søndag Satt ute på den "bryggebåten" i går sjølv med ein kollega, men han fekk eit allergisk anfall, så vi måtte til legevakta i staden. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Hihi, lekkert. Lektern er fin den, men dyrt som fy. Vore der éin gong trur eg. :O Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Er for øyeblikket i Strømmen, så rekk nok ikkje å stikke innom Oslo igjen før flyet går. Skulle antaglegvis sendt ut en tweet når eg satt på Lorry tidlegare i dag. :-/ Er relativt hyppig i Oslo, så skal passe på å seie frå neste gang eg er innom. Edit: Begynner å bli relativt mange Django People i Norge no. Skal opp til Karasjok for å lære opp en liten handfull til i morga. De fleste jobber jo, så ingen kunne møtt deg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 De fleste jobber jo, så ingen kunne møtt deg Sagt opp drittjobben min, eg Får finne meg noko nytt til hausten att. Fri sommar er win. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 De fleste jobber jo, så ingen kunne møtt deg Sagt opp drittjobben min, eg Får finne meg noko nytt til hausten att. Fri sommar er win. Spessielt når du ikke har et øre.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Pfff, klarar meg så fint så. Hadde ikkje vore noko forskjell frå å jobbe på Datakjeden meir uansett, blir kanskje en tusenlapp i månaden i inntekt for deltidsansatte der framover. Knapt nok det. Vurdert å søke på denne deltidsstillinga hos Accenture til hausten, ser ut som ein grei sak igrunn. Dei har i alle fall vore innom NITH og anbefalt seg sjølv som ein stad å arbeide medan ein studerer der, så det er tydeligvis relevant nok Edit: Fiksa linken. Endret 22. april 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå