Ståle Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Automagi-scriptet tok ikke Ståle for å være en gutt, men ståle ble. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Oppdater RSS-leserne deres! (Under utvikling, både grafisk og obviously på innholdfronten, men det kommer litt etter litt.) Ikke så imponert av artiklen Noen som kan komme med noen virkelig flotte autofunksjoner? Jeg synes det faktum at sms koden du må sende tilbake til twitter utelukkende består av de første tegnene på mobiltastaturet går inn under dette og er en fantastisk greie! Blir glad når jeg finner slike funksjoner. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Automagi-scriptet tok ikke Ståle for å være en gutt, men ståle ble. Fikset nå. Oppdater RSS-leserne deres! (Under utvikling, både grafisk og obviously på innholdfronten, men det kommer litt etter litt.) Ikke så imponert av artiklen Noen som kan komme med noen virkelig flotte autofunksjoner? Jeg synes det faktum at sms koden du må sende tilbake til twitter utelukkende består av de første tegnene på mobiltastaturet går inn under dette og er en fantastisk greie! Blir glad når jeg finner slike funksjoner. It's a start, innit? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Jaja, grei blogpost. Leste den jo. Men ikke revlusjonerende slik det virket på de andre Men kom med kule funksjoner nå! Ting dere har sett, eller som dere ønsker å se! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Automagi-scriptet tok ikke Ståle for å være en gutt, men ståle ble. Fikset nå. Jeg testet Ståle-bugen, og det fungerte, men det sto at "Scriptet tipper at STåLE er" ... Du burde kanskje lagt inn at scriptet skal konvertere æøå til uppercase også. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Enkelt, men samtidig utrolig genialt, Mikael! Prøvde med alle navn som falt inn, fant ingen feil. Jeg regner imidlertid med at det er en del feil med utenlandske navn, for ikke å snakke om problemet med navn som begge kjønn kan ha. Hva med å legge til en array med tvekjønnede navn ("$shemale")? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Oppdater RSS-leserne deres! (Under utvikling, både grafisk og obviously på innholdfronten, men det kommer litt etter litt.) Snikael har ordnet seg med tidenes meny! Den bærer automagi-preg asså. Ser frem til flere oppdateringer. Endret 22. april 2008 av flodhest Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Snikael har ordnet seg med tidenes meny! Den bærer automagi-preg asså. Personlig ble jeg litt kvalm av den, fordi den blurer sån Men kult konsept. Mikael; Ikke tro jeg basher deg her altså. Jævlig kult design og sånt, digger rss tingen din. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Tja, jeg kan ikke si jeg likte menyen så godt. Den er pen og alt det der, men i mine øyne skal det aktive menyelementet forandre stil på hover, ikke de inaktive. Godt mulig jeg bare er sær. Ellers et lett og pent design. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Noen flere som har satt opp rss på mobilen for twitter? Er vel billigere enn å motta sms... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Tja, jeg kan ikke si jeg likte menyen så godt. Den er pen og alt det der, men i mine øyne skal det aktive menyelementet forandre stil på hover, ikke de inaktive. Godt mulig jeg bare er sær. Ellers et lett og pent design. Skader ikke å tenke litt annerledes vet du. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Tja, jeg kan ikke si jeg likte menyen så godt. Den er pen og alt det der, men i mine øyne skal det aktive menyelementet forandre stil på hover, ikke de inaktive. Godt mulig jeg bare er sær. Ellers et lett og pent design. Skader ikke å tenke litt annerledes vet du. Tusen takk, Floodie Men jeg vurderer å slenge på en litt subtil forandring på det aktive menyelementet i tillegg til blur-en. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 The blur needs faaaade Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Snikael har ordnet seg med tidenes meny! Den bærer automagi-preg asså. Pøh. Han har jo stjålet konseptet fra Windows XP-innloggingen. Bare satt på blur i stedet for opacity Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Snikael har ordnet seg med tidenes meny! Den bærer automagi-preg asså. Pøh. Han har jo stjålet konseptet fra Windows XP-innloggingen. Bare satt på blur i stedet for opacity Tyv! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Ånei, blush og dobbelt filleblush. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Jeg lekte med noe lignende for en stund siden, men gav opp siden IE ikke støtter :hover på annet enn A og jeg ikke kunne noe JS Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Noen som har en kort forklaring, eller kan linken til noe dokumentasjon om hvordan man kan installere egne python pakker på shared hosting når man ikke har skrivetilgang til /usr/local/lib/python2.5/site-packages/ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 > nano $HOME/.bash_profile export PYTHONPATH=$PYTHONPATH:/din/path/ > source .bash_profile Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 ALA 257 Skuffende at ingen har postet den før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå