Haraldson Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Har litt andre ting å slite med angående mailing. Trykker ofte Write istedenfor Reply, og det har også skjedd at jeg har trykket Reply istedenfor Forward, og at en intern mail gikk tilbake til en partner. Jeg sletta et par meningsløse innlegg, det var den diskusjonen Marvil siktet til, og ikke denne mail-greia. Endret 17. april 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Har litt andre ting å slite med angående mailing. Trykker ofte Write istedenfor Reply, og det har også skjedd at jeg har trykket Reply istedenfor Forward, og at en intern mail gikk tilbake til en partner. Jeg bruker Notes, så skylder på det Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) ARGH!!! Er så hat å samarbeide med ustrukturerte mennesker. Kan vel ta seg tid til å strukturere og gjøre en PSD oversiktlig..? >_< Må bare ha ut litt frustrasjon her. Når karen skal sette en underside usynlig, setter han alle lagene i mappa (hvis jeg er så heldig at lagene som tilhører sidene er gruppert i en egen mappe) usynlige, istedenfor å sette mappa usynlig. Gamle ideer ligger fortsatt i PSD-en, og siden jeg er nødt til å sette allting synlig, kommer både gamle og nye ting fram. Jeg er jo ikke ansatt som spåmann heller... Utrolig frustrerende. Er en partner for øvrig, ingen interne. Endret 17. april 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 ARGH!!! Er så hat å samarbeide med ustrukturerte mennesker. Kan vel ta seg tid til å strukturere og gjøre en PSD oversiktlig..? >_< Må bare ha ut litt frustrasjon her. Når karen skal sette en underside usynlig, setter han alle lagene i mappa (hvis jeg er så heldig at lagene som tilhører sidene er gruppert i en egen mappe) usynlige, istedenfor å sette mappa usynlig. Gamle ideer ligger fortsatt i PSD-en, og siden jeg er nødt til å sette allting synlig, kommer både gamle og nye ting fram. Jeg er jo ikke ansatt som spåmann heller... Utrolig frustrerende. Er en partner for øvrig, ingen interne. kjenner til problemet hein. Har en designer som gjør sånt. Men er vel pga hast Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Vi skal ha en samtale med partnerene, i alle fall den ene, jeg skal skrive opp hvordan de må levere til oss Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Bra, det er vel hovedsakelig to av partnerne som trenger en smekk. De andre pleier å levere. Sebba: Selv om det haster, har man tid til å gruppere lagene på en side. For meg er det grunnleggende å gruppere lagene som tilhører en meny, gruppere de forskjellige undersidetypene i en "Sider"-mappe i hver sin undermappe etc. Det tar ikke mye tid... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Ingenting er bedre enn "Layer 1" osv Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 "Layer 37 copy 49", det må være det verste jeg har vært borte i så langt. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Noen som har peiling på om det går an å sette "antall nivåer" du kan gruppe ting i PS? Kommer ikke lenger ned enn 6-7 jeg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Har du eit vanvittig behov for å gå lengre ned enn det? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Var vel derfor jeg spurte, om jeg husker tilbake 5 minutter. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Bare lurer, hvilke maskiner bruker dere til designing/koding? Jeg benytter en Lenovo Thinkpad og en halvgammel Dellmaskin. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Jeg bruker MacBooken min til alt, jeg. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Jeg bruker MacBooken min til alt, jeg. jeg har en sån lenovo jobbmaskin med 3 skjermer. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 All koding skjer på en stasjonær linuxmaskin om jeg er hjemme. Om jeg er på farten er det den lille 12" bærbare som brukes. Da kjører den webserver lokalt. Hjemme med den stasjonære har jeg en dedikert webserver stående. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Bruker C2D-burken min. Ingen laptop her(Skal anskaffe, tho, i starten av ferien). Kjører en liten 19" CRT atm. Trang økonomi, men planen er å få tak i en 24" LCD før året er omme. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 MacBøøkPrø kobla opp til en Cinema Display 22 eller 23" på jobben. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Brukar vel den stasjonære PCen min til det meste. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 iMac 20" til Fotosjåpp, MacBook har eit godt grep rundt TextMate. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 13" Sony Vaio SZ. Koblet opp til 19" eller ikke. IMG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå