Steinmann Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ja, bytte de ut med dine, zing-zing! Tidenes dårligste burn? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Vet ikke, ble du såra? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Vet ikke, ble du såra? Litt, hadde liksom ikke forventet stort, men mer en det. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg skjønner hvorfor dere to ligger på topp... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Er du ikke for glad i aktivitet i kaféen etter fire dagers tørke, Holm? En annen grunn er at dette er den eneste tråden som gjør at jeg fortsatt har Diskusjon.no i bokmerkene mine. Endret 16. april 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg skjønner hvorfor dere to ligger på topp... Tor tar jo helt av og er over 8! Jeg gikk noen uker uten nett og det tok på. Nå er PC-en koblet mot tv'n som gir mindre skriving også... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Den måler vel ikke hvor mange poster du har, men hvor mange poster du har i kaféen og andre tråder? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Den måler vel ikke hvor mange poster du har, men hvor mange poster du har i kaféen og andre tråder? I've replied before Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Wuhu, enda en browser å måtte ta hensyn til... Heldigvis er denne basert på Gecko, så vi slipper forhåpentligvis mange kjipe overraskelser. Ser litt spennende ut. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Wuhu, enda en browser å måtte ta hensyn til... Heldigvis er denne basert på Gecko, så vi slipper forhåpentligvis mange kjipe overraskelser. Ser litt spennende ut. Den så ikke så dum ut. Men er ikke AT&T i mot Net-Neutrality (med tanke på at de er en stor ISP osv)? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hva skal det ha med browseren deres å gjøre, i så fall? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Pogo hadde en fin logo Spennende, selv om jeg er litt kritisk til innføring av 3d-elementer i nettlesere når navigasjonen i de fleste nettlesere allerede fungerer nokså bra. Virker uansett som om den hadde en del fiffige funksjoner og løsninger. Gleder meg forøvrig til Firefox 4, som visstnok skulle revolusjonere nettlesergrensesnittet(?). Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Er mange andre jeg tar hensyn til før denne gitt jorgis... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ma man ha en maskin som klarer Crysis pa high for a kjore denne nettleseren? Mener det skal ga for Crysis med et skjermkort pa 128MB. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ma man ha en maskin som klarer Crysis pa high for a kjore denne nettleseren? Mener det skal ga for Crysis med et skjermkort pa 128MB. Om ikke high, så i alle fall medium. Jo Pogo såg "fancy" ut, men jeg tror det er grunn til å stille spørsmålet om det gir noe bedre surfeopplevelse. Bunnlinja med snapshots av åpne sider er faktisk det eneste jeg virkelig syntes var en god ide. Har selv testet ut noe applikasjoner med navigering ved hjelp av bilder man bladde i, fungerte fryktelig dårlig. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Man har liksom blitt vant til å jobbe slik vi gjør nå. Derfor jeg ikke klarer å bruke noe annet enn Opera, det og det faktum at det selvfølgelig er den beste nettleseren for meg. Noen flere som er flinke til å klare å sende halvferdige mails til kunden, eller glemme å legge ved en skisse å sån? Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Wuhu, enda en browser å måtte ta hensyn til... Heldigvis er denne basert på Gecko, så vi slipper forhåpentligvis mange kjipe overraskelser. Ser litt spennende ut. Så da blir nok bare å kjøre de samme tilpasningene til Firefox som vanlig. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Man har liksom blitt vant til å jobbe slik vi gjør nå. Derfor jeg ikke klarer å bruke noe annet enn Opera, det og det faktum at det selvfølgelig er den beste nettleseren for meg. Noen flere som er flinke til å klare å sende halvferdige mails til kunden, eller glemme å legge ved en skisse å sån? Enig med den, men tror nok det er _mulig_ den slår an hos nye brukere. Før iTunes ble populært hos den vanlige brukeren var det vel WinAMP som var tingen, men da jeg brukte iTunes så krevde det ikke så fryktelig med ressurer heller. @Jorgis, litt av samme prinsippet som at man ikke kjøper en bil fra et selskap som ikke bare tar betalt for å bruke veiene men også ønsker å ta ekstra betalt for hvilke butikker du kjører til. (Var ikke den beste sammenligningen...) Har ikke sendt halvferdige mailer før, men feil mail til feil person har jeg klart en rekke ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Noen flere som er flinke til å klare å sende halvferdige mails til kunden, eller glemme å legge ved en skisse å sån? Jeg er alt for flink til det. Spesielt når det kommer til vedlegg! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Så stopper vi den diskusjonen der. Har ikke kunder i deres forstand, men e-post forsvinner titt og stadig halvferdig herfra, har en tendens til å bruke Ctrl+Enter ufrivillig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå