Lovskogen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ja, jeg skjønner at kontrasten fra den gamle siden, for de som er vant til den, er stor. Men jeg syns fortsatt ikke det er så mye å juble over. Selv har jeg ikke blitt "blind" på det av å bruke den gamle. Jeg skjønner det med de økonomiske rammene og gløden, men det er fortsatt like synd. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det jeg vil påpeke er at menyen er fantastisk treg i opera hvertfall.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det jeg vil påpeke er at menyen er fantastisk treg i opera hvertfall.. Merker det såvidt her på jobb med Opera 9.25 ja. Heime i 9.5b er den insta-reager. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Uff, nå har han Opera-horungen vært PR-kåt igjen.. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Uff, nå har han Opera-horungen vært PR-kåt igjen.. Uff? Han kjemper da i alle fall for en god sak. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Uff, det blir for internt, Tor. Uff. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Folka burde jo ha lest kaféen nok, jaffal postene til Anders om hans hat mot Opera i pressen Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Kaféen er intern. Die or accept it. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Folka burde jo ha lest kaféen nok, jaffal postene til Anders om hans hat mot Opera i pressen Hehe, regna med du venta på respons fra min side, så tenkte jeg skulle la være denne gangen.. Ang saken kan jeg ikke si meg overrasket. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Wikum Lie >>> Von Tetzchner iaffal. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er ikke så stort problem for meg at folk er PR-kåte så lenge de har litt reell teknisk dybde på bakbeina. Da er det heller media jeg har problemer med, som sluker alt rått og spytter det ut igjen, gjerne ufordøyd. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 gjerne ufordøyd. Eller fordøyd for mange gangar, som ofte skjer. Det er ikkje sjelden ei historie blir totalt forandra på vegen frå virkeligheita til ei avis/nettside.. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Google App Engine har ikke noen form for Admin, slik som Django? Går utifra at Django Admin er så tett bygd opp mot django.models at det ikke funker å portere det? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Ser ut som Google App Engine ikke støtter så mye enda, så du må nok belage deg på å bruke google sin "admin". Er flere som har skrevet om det: http://www.djangoproject.com/community/ Endret 10. april 2008 av Garreth Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) http://www.search-this.com/2008/04/09/css-an-absolute-mess/ Den buggen er så bad.. Jeg sitter med en annen IE6 bug her nå hvor elementet er borte, og clear: both; faktisk ikke fungerer Det pleier jo alltid å fungere.. Værste er vel at jeg har laget et helt likt design før der det fungerte... Samsung LE46M87BD Er så bestillt den! Endret 10. april 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Via del.icio.us/tag/appengine: Fullt forståeleg, sånn egentlig -- Google har jo satsa ganske sterkt på Python internt sjølv, og sidan DJango er det rammeverket som passar best inn i AppEngine-filosofien (kome seg fortast mogleg opp på beina) ser eg på det som eit ganske naturleg val. Ein annan grunn til at Python kom før Ruby er sikkert at brukargruppa til Python er 10**x så stor den til Ruby. Får håpe at Ruby og Java kjem etter kvart. Endret 10. april 2008 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Samsung LE46M87BDEr så bestillt den! Er noe sånt vi har på møterommet, er finfin den. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Manger bare sofa. Så om noen har en 2.5 seter elns med sjeselong. maks 275m bred tar jeg gjerne imot! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 På tide å leige bil og ta seg en tur til ikea? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jøss, den så jo utrolig bra ut! hvor mye betaler du? Hvis du har lov til å si det... Hoho, kanskje jeg muligens får et storoppdrag for et treningssenter. Webside med innlogging og brukerdatabase synkronisert med programvaren de allerede kjører. Onlinebooking av timer (aerobic, spinning, etc), muligens online treningsdagbok, kanskje til og med et slags vennesystem (treningskammerater). Dere som jobber i keyteq: Kan jeg lage en funksjon for masseutsendelse av SMS med standardversjonen av Qsms, eller må jeg opp på professional? Det skal brukes feks til å varsle kunder om at en time blir avlyst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå