Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Ja, jeg skjønner at kontrasten fra den gamle siden, for de som er vant til den, er stor. Men jeg syns fortsatt ikke det er så mye å juble over. Selv har jeg ikke blitt "blind" på det av å bruke den gamle. Jeg skjønner det med de økonomiske rammene og gløden, men det er fortsatt like synd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.search-this.com/2008/04/09/css-an-absolute-mess/

Den buggen er så bad..

Jeg sitter med en annen IE6 bug her nå hvor elementet er borte, og clear: both; faktisk ikke fungerer :(

Det pleier jo alltid å fungere..

Værste er vel at jeg har laget et helt likt design før der det fungerte...

Samsung LE46M87BD

Er så bestillt den! :ninja::thumbs::love:

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar

Via del.icio.us/tag/appengine:

appengine.jpg:p

Fullt forståeleg, sånn egentlig -- Google har jo satsa ganske sterkt på Python internt sjølv, og sidan DJango er det rammeverket som passar best inn i AppEngine-filosofien (kome seg fortast mogleg opp på beina) ser eg på det som eit ganske naturleg val. Ein annan grunn til at Python kom før Ruby er sikkert at brukargruppa til Python er 10**x så stor den til Ruby. Får håpe at Ruby og Java kjem etter kvart. :)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Jøss, den så jo utrolig bra ut! hvor mye betaler du? Hvis du har lov til å si det...

Hoho, kanskje jeg muligens får et storoppdrag for et treningssenter. Webside med innlogging og brukerdatabase synkronisert med programvaren de allerede kjører. Onlinebooking av timer (aerobic, spinning, etc), muligens online treningsdagbok, kanskje til og med et slags vennesystem (treningskammerater). :)

Dere som jobber i keyteq: Kan jeg lage en funksjon for masseutsendelse av SMS med standardversjonen av Qsms, eller må jeg opp på professional? Det skal brukes feks til å varsle kunder om at en time blir avlyst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...