loathsome Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Fullt stilsett her. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Bleh... der var det tilbake igjen. Kjedelig. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Ganske stilig av Google å satse på Django til App Engine, syns eg. Mykje god publisitet. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Jeg håper bare at de får støtte for Ruby (og Rack) Så gjelder det å se hvordan den yter. (Jeg satser på at Johan Sørensen "leverer varene" ) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Fekk beta-access med ein gong sjølv, så eg kjem nok til å teste litt i morga. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Jasså, Halvor, hørte du var innom på intervju i dag? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Noen som har noen gode monospace-fonter til programmering? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Trenger du en annen enn Courier New..? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Consolas fra Vista, evt. Monaco (?) i OS X. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Trenger du en annen enn Courier New..? Er så mektig lei den. Bra med litt forandring Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Monaco, Andale Mono eller Consolas. Fine fonter Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Hvordan er Gulltaggen? Noen som har vært borti det før? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Keyteq har jo vunnet en gulltagg (indirekte) for vår innsats som underleverandør og samarbeidspartner med Espri, for markedsportalen til Ekornes. Just a fun fact. Endret 8. april 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Fant proggy_fonts, og disse var jo slettes ikke så verst Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Sjekk forøvrig ut dafont.com, de har sikkert noe Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Rengskapsføreren til fattern hadde sett på noen regninger fra ServeTheWorld idag, og funent ut at de ikke var momsregistrert, men alikevel krever moms på regningene. Noen som har noe annen informasjon om dette? Det hender man kommer over folk som ikke har registrert noe foretak, og prøver seg på en spansk en: De fører på +25% moms, men pengene kommer aldri frem til statskassen. Men ServeTheWorld er vel av de mer seriøse aktørene, så tja... Det stemmer vel? Jasså, Halvor, hørte du var innom på intervju i dag? Joda, det stemmer det. Virker som en bra plass! Skiltet utenfor kantina lurte meg, hva med å legge til en pil videre oppover ellernoe? Håper jo på en utvikler-stilling, nå som jeg straks har bacheloren i hånda... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Keyteq har jo vunnet en gulltagg (indirekte) for vår innsats som underleverandør og samarbeidspartner med Espri, for markedsportalen til Ekornes. Just a fun fact. Oh, det visste jeg ikke ^^ Når jeg kommer tilbake til Norge så blir jeg sannsynligvis med i de fleste møter og ting som omhandler portalen til Ekornes Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Jasså, Halvor, hørte du var innom på intervju i dag? Joda, det stemmer det. Virker som en bra plass! Skiltet utenfor kantina lurte meg, hva med å legge til en pil videre oppover ellernoe? Håper jo på en utvikler-stilling, nå som jeg straks har bacheloren i hånda... Hehe, etasjen vi er i står jo på skiltet utenfor Keyteq har jo vunnet en gulltagg (indirekte) for vår innsats som underleverandør og samarbeidspartner med Espri, for markedsportalen til Ekornes. Just a fun fact.Når jeg kommer tilbake til Norge så blir jeg sannsynligvis med i de fleste møter og ting som omhandler portalen til Ekornes Da blir du nok kjent med Stig Martin. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Kaféens venner syr sammen Norges beste nettverk! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Kaféens venner syr sammen Norges beste nettverk! Netverk er noe av det viktigste man har vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå