Magnus Holm Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Desktoptopia er genialt. Nytt pent bakgrunnsbilde hver time Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Desktoptopia funker ikke her. 10 Ways the Internet (As We Know It) Will Die Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Funker herlig her. Bruker du Mac eller Windows? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Websiden funker ikke, jeg kommer ikke inn Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Noen som har sett Havenworks.com før? =) Endret 7. april 2008 av Glisevask Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Noen som har sett Havenworks.com før? =) Nei. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Er bare litt forbauset over at en slik side kan eksistere idag! Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Er bare litt forbauset over at en slik side kan eksistere idag! Hvorfor det. Så lenge hvem som helst kan etablere en nettside, vil vi også ha hele spekteret av nettsider. Faktisk er det mye rundt omkring som har sin tydelige arv fra 90-tallet, både av løsninger og design. Til og med svært seriøse aktører kan ha design/teknologi som vi synes er avlegs. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Forsøk på å validere havenworks. 794 feil Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Jeg skal legge til en fotball tabell på en hjemmeside. Er det noen som vet om noen nettsider som tilbyr API eller noe lignende som jeg kan hente inn (helst ikke i iframe) slik jeg slipper å oppdatere den selv. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Lovte vår innleide hci ekspert og spørre om det var noen css/html guruer der ute som trengte jobb. Er vist umulig å få tak i om dagen, stillingen var vist heltid med nok å gjøre. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Arbeidsmarkedet er godt for tida, virker det som. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Får sikkert mer respons om du nevner litt mer info rundt jobben.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Eneste jeg vet er at de trengte folk som kunne html og css godt. Jobben går vel da ut på implementering av design. Jeg vet allerede at de prøver å kjøre semantisk html osv. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Ingen tvil om at det er nok heltidsjobber der ute, men for oss som vil studere ved siden av blir det litt pes å jobbe fulltid... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Hadde vært kult om noen la ut kodejobber på anbud så den som gjorde det beste resultatet fikk betalt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Håpløst med en sånn jobb når man studerer og har en annen jobb i tillegg. Hvis stillingen fortsatt er ledig om ~to år kan vi snakke! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Kan du CSS da, Jørgen²? Trenger ikke å studere forresten, klarer seg fint uten. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Kan du CSS da, Jørgen²? Trenger ikke å studere forresten, klarer seg fint uten. Karriere i KeyTeq? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Man kan nok fint få seg en jobb nå innen design/implementering, men jeg tror vi med en utdannelse stiller sterkere og får uten tvil flere muligheter. Jeg kan jo jobbe med hva jeg vil, og har egentlig ingen planer om å sitte å kode html resten av livet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå