Lovskogen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det var en ny ressurs! Skal vi legge den til i sticky'n? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Aner ikke hvor jeg skal poste dette, men prøver her. Google har catchet et personlig dokument jeg lagret midlertidig på webserveren. Filen er slettet nå, men det er fortsatt mulig å finne den på Google-søk (første treff på et åpent søkeord). Dette er absolutt ikke noe jeg ønsket skulle havne der. What to do? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det er nok ingenting du kan gjore. Mener google ikke fjerner oppforinger. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Mener å huske at Google har gjort slikt før, men da kun etter diverse cease and desist-brev, og besøk fra en liten armada advokater... Du får bare håpe at ingen finner filen du vil holde skjult, og huske på å aldri mer legge private filer ut på webserveren uten å ha en deny-all i robots.txt. Lesson learned? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg mener at Google skal slette cachen hvis fila nå gir 404, men er ikke sikker. Let litt rundt i FAQ'en så finner du det nok Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg mener at Google skal slette cachen hvis fila nå gir 404, men er ikke sikker. Let litt rundt i FAQ'en så finner du det nok Men da må du først sjekke fila igjen... Uansett så ligger den jo på cached.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 gar det an a legge til urlen i google.com/addurl da? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 http://www.google.com/support/webmasters/b...py?answer=61062 Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Apple saksøkt Jaja fanbois Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Oj! Noko negativt om Apple! Eg som trudde Apple var perfekt, feilfritt og svaret på alle problem? :O Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Feilen ligger i at folk tror de trenger millioner av farger, mener nå jeg. Ikke for å være ffffanboy eller noe. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Feilen ligger i at folk tror de trenger millioner av farger, mener nå jeg. Ikke for å være ffffanboy eller noe. Fanboy. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Feilen ligger i at folk tror de trenger millioner av farger, mener nå jeg. Ikke for å være ffffanboy eller noe. Klart vi trenger millioner av farger, holder ikke med Pantone sine ca 10 000 varianter, og vi må jo ha muligheten til å se forskjell på rgb(255,255,199) og rgb(255,255,198). PS! Jeg ser ikke særlig forskjell Endret 3. april 2008 av Bolson Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kanskje ikke rett plass å spørre, siden dere ikke er noen tilhengere av flash, men jeg lurer på om noen har vært borti dynamisk import av .mov filer inn i flash? Altså ikke importere filmene inn i flash i lokal encoderen, men laste dem inn dynamisk på webserveren. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 How to Improve the Client Experience and Charge More Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ikke dumt, selv om det meste egentlig er ganske innlysende fra før av. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Haha, gammel nyhet, og heller ikke første gang Apple blir saksøkt for ting. Såeh, bryr meg lite Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hmm... har en header som skal være klikkbar, slik at man kommer tilbake til hovedsiden. Det har jeg løst ved at <h1> taggene har et bakgrunnsbilde (headeren) og skrift med text-indent:-9999px;. For at den skal være klikkbar har jeg tatt <a> tagger rundt h1 taggene, men dette liker ikke W3 validatoren. Whiner om at jeg har blokk elementer inne i line tagger. Er dette noe å bry seg om? Eventuellt hvordan bør man løse dette? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Sette <a> inne i <h1> isteden for utenfor/rundt...? Endret 3. april 2008 av Gakkakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå