Arve Systad Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jajo, men det gir jo ingen meining. Eit sitat skal ha ei kjelde, og ei kjelde aleine er litt ubrukelig, såååååeh... Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Haha, "I'm feeling lucky" knapp i Google Calender. Trykker på du den får man en random date med en kjendis. Google April Fool's search Helvetica Serif fra swiss legacy, hehe.. Endret 1. april 2008 av MC2 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Arve: Om du bruker cite i forhold til en bloggpost for eksempel, så vil jo på en måte kildehenvisningen være til hele siden, selv om den ikke er markert opp som et sitat... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Arve: Om du bruker cite i forhold til en bloggpost for eksempel, så vil jo på en måte kildehenvisningen være til hele siden, selv om den ikke er markert opp som et sitat... CITE i forhold til ein bloggpost? På kva måte? Om du skal sitere større ting er jo BLOCKQUOTE vegen å gå... Leif. Endret 1. april 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det skal godt gjøres å ikke bli Rick Roll'a på YouTube i dag Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 CITE i forhold til ein bloggpost? På kva måte? Om du skal sitere større ting er jo BLOCKQUOTE vegen å gå... At cite-elementet gjelder for hele siden, og forteller noe om opphavet til siden i sin helhet, uten at det finnes noe spesifikt element som cite-elementet retter seg mot med informasjonen sin. Tror det var en ganske utbredt bruk av cite-elementet før, og kan være det ennå. Blockquote har eget cite-attributt, Arve... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 CITE i forhold til ein bloggpost? På kva måte? Om du skal sitere større ting er jo BLOCKQUOTE vegen å gå... At cite-elementet gjelder for hele siden, og forteller noe om opphavet til siden i sin helhet, uten at det finnes noe spesifikt element som cite-elementet retter seg mot med informasjonen sin. Tror det var en ganske utbredt bruk av cite-elementet før, og kan være det ennå. Blockquote har eget cite-attributt, Arve... Poeng, forsåvidt. Men likevel blir det litt feil at innhold ikkje er markert som sitat sjølv om det er det, og der er eit CITE-element. Men, whatever. Treng neppe å sitere innhold på ei heil side. Uansett; blockquote sin cite-attributt blir jo ikkje vist nokon stad, så eg vil ikkje sei at CITE er overflødig i samanheng med Blockquote. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Noen som har erfaring og gode løsninger på styling av <input type="file"/>? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Noen som har erfaring og gode løsninger på styling av <input type="file"/>? Spørsmålet er vel heller hvorfor i all verden du skal gjøre det. Hvis det ikke funker er det som regel en grunn for det. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Shaun Inman har gjort det tror jeg, Olaf Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Noen som har erfaring og gode løsninger på styling av <input type="file"/>? Oh the internets. http://www.quirksmode.org/dom/inputfile.html Tor: Det stemmer, og han har skrevet om det også. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Stemmej det! Endelig har forumfolka fiksa sånn at jeg kan velge "1 måned" på Mine Poster, weeey. Her er Arve sitt nye konseptdesign, vet ikke om jeg liker opacity-levelet.. imo, hva syns dere? Endret 2. april 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg ble helt seriøst kvalm Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ikke ulikt andres reaksjon på herlig.net.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Her sit eg og slit med å lage noko som ser bra ut, så kjem alle med slike kommentarar? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Er vi alle i kaféen? Bare fordi vi er bestevenner.. Men seriøst, gå på HTMLDog og les, så blir du nok bedre om litt! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kan du gi meg link? Skjønner ingenting av det her, eg... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Vet ikke om jeg burde gi deg adressa til HTMLDog eller W3C Schools, hva syns dere andre? Hva burde vi gi ham? Edit: Fader så få som svarer da... få litt aktivitet. Endret 2. april 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Personlig ville jeg gått for denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå