Jesper Karsrud Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Browset litt rundt på sidene, og det funket fint likevel, var bare litt å venne seg til, selv om de egentlig ikke har gjort mye annet enn å endre design. Bruker Fluency Admin på 2.5 nå, synes det er knall! Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tittet litt på Fluency, men det var en liten haug av småbugs, i alle fall i Opera, som irriterte. Ellers meget bra. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Trenger noen counter-tips på hva jeg kan bruke dagen til, where's ma' Sunday Type fra iLT? :-( Nye designet til Wordpress.org var uvant, må jeg si. Edit: Og hvor blir det av Sunday Type? Må ha noe å lese på nå. Hvis jeg ikke skal fortsette på bloggdesignet mitt, da... The Sunday Type alle ventet på Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 The 101 most useful websites Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 MC2: Vi har da feed-lesere! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Typografi: Horunge Er ikke horunge også et ord som ender på en egen linje i slutten av paragrafen? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Kommer vel ann på hvem du adresserer paragrafen til, din horunge! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Magnus; Har hørt det bli brukt om det ja, men usikker på hvorvidt det er riktig term på det. Horunge kan vel også være en betegnelse på at første linje av en avsnitt kommer nederst på en side (dette er vel en enkel horunge, mens siste linje på ny side er en dobbel). Når begynte vi med å begynne en diskusjon med å paste inn ordbokuttrykk (eller var ordet såpass morsomt?) ? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det var såpass morsomt. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Grafiske designere som ikke helt tar i betraktning at konvertering fra Illustrator til png/jpg samt nedskalering av størrelse medfører kvalitetstap, og allikevel velger å bruke 7 til 8 pt skriftstørrelse (fordi det et perfekt på orginalen), skaper jaggu ekstra arbeid og ekstra kostnader for kunden. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 extjs.com Godt å se moderatorene her fører en seriøs og informativ linje... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Bolson: Vel, å lage webdesign i Illustrator suger uansett. Selv med 'pixelmodus' blir det masse unøyaktigheter, skaleringsproblematikk og rett og slett dårlige designdokumenter ut av det. Har en inhouse designer her som sverger til AI, hender jeg slenger litt med leppa i hans retning når jeg får designfiler derfra. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 @Hein! Så enig så enig, selv om jeg faktisk liker å lage en del i Illustrator. Problemet var her ikke at det skulle brukes til å designe en side, men at en 1 sides "leaflet" i størrelse 900 x 900 skulle brukes som et 460 x 460 bilde/banner på en webside. Når skriftstørrelse da er 7 - 8 pt på den minste skriften ble det jo bare tull (og uleselig). Det er jo en grunn til at vi arbeider i PS med full pixelkontroll. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hvordan kan man lage input-fields med dynamisk visning av endringer? Som f.eks bakgrunnsfarge? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Min erfaring er at du må ha en dæsj med JS for å få det til å fungere i alle nettlesere, Garanti. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Finnes det noe bra side hvor man kan få lastet ned Royalty-free illustrasjoner? Noe på lik linje med sxc.hu, bare at det er for illustrasjoner? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Noen som har et forslag til hvordan jeg kan style ddette? Jeg klarer ikke å finne på noe jeg synes ser presentabelt ut. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Med fargar, marger, skrifttypar og liknande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå