Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagens tips for webutviklere: "E - TextEditor". Basert på TextMate for Mac, og støtter de aller fleste bundles som støttes av TextMate. Har svært gode muligheter for syntax highlighting og kode-templates. Hvis du er på jakt etter en god "programmerings-notepad", så ta en titt på det. ;)

 

Fonten jeg bruker i skjermdumpen er en modifisert utgave av MonteCarlo, men den fikk jeg ikke lov til å laste opp.

 

Notepad2 is the shit!

 

IE klarer ikke mer enn 31 stylesheets ... ikke at man burde bruke så mange, men...

 

31?!? For å sitere en kommentar:

That's like 30 requests per page too many.

 

Om man absolutt MÅ (Nei, man må aldri det) kan man vel inkludere vha. serverside elns.

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Dagens tips for webutviklere: "E - TextEditor". Basert på TextMate for Mac, og støtter de aller fleste bundles som støttes av TextMate. Har svært gode muligheter for syntax highlighting og kode-templates. Hvis du er på jakt etter en god "programmerings-notepad", så ta en titt på det. ;)

 

Fonten jeg bruker i skjermdumpen er en modifisert utgave av MonteCarlo, men den fikk jeg ikke lov til å laste opp.

 

Counter-tips: Fant Aptana Studio her om dagen sjølv, og har blitt litt forelska i det. :)

Lenke til kommentar
Dagens tips for webutviklere: "E - TextEditor". (...)

Counter-tips: Fant Aptana Studio her om dagen sjølv, og har blitt litt forelska i det. :)

Jepp, så det. :p

 

Testet det ut selv, men så vidt jeg kan se mangler Aptana code templates, og det er det største motargumentet for min del. Syntes det så veldig lovende ut helt til jeg fant ut det (jeg er avhengig av templates, sparer uendelig mye tid på det). :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...