MC2 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 IE klarer ikke mer enn 31 stylesheets ... ikke at man burde bruke så mange, men... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg bruker hyphens i klasse navn, .slik-som-dette Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Dagens tips for webutviklere: "E - TextEditor". Basert på TextMate for Mac, og støtter de aller fleste bundles som støttes av TextMate. Har svært gode muligheter for syntax highlighting og kode-templates. Hvis du er på jakt etter en god "programmerings-notepad", så ta en titt på det. Fonten jeg bruker i skjermdumpen er en modifisert utgave av MonteCarlo, men den fikk jeg ikke lov til å laste opp. Notepad2 is the shit! IE klarer ikke mer enn 31 stylesheets ... ikke at man burde bruke så mange, men... 31?!? For å sitere en kommentar: That's like 30 requests per page too many. Om man absolutt MÅ (Nei, man må aldri det) kan man vel inkludere vha. serverside elns. Endret 30. mars 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg bruker hyphens i klasse navn, .slik-som-dette Stjeler alle mine best practices... Uff. Før var alt i ett ord, Tor! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Nuvel, var vel ikke pga. deg at jeg skriver det slik Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Akkurat som kommentarene mine det, som du kopierte i forrige uke Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det var fordi du neppe vil bruke det jeg bruker, siden du er en stabeis - så da måtte jeg være flexcksibel Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Dagens tips for webutviklere: "E - TextEditor". Basert på TextMate for Mac, og støtter de aller fleste bundles som støttes av TextMate. Har svært gode muligheter for syntax highlighting og kode-templates. Hvis du er på jakt etter en god "programmerings-notepad", så ta en titt på det. Fonten jeg bruker i skjermdumpen er en modifisert utgave av MonteCarlo, men den fikk jeg ikke lov til å laste opp. Counter-tips: Fant Aptana Studio her om dagen sjølv, og har blitt litt forelska i det. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Dagens tips for webutviklere: "E - TextEditor". (...) Counter-tips: Fant Aptana Studio her om dagen sjølv, og har blitt litt forelska i det. Jepp, så det. Testet det ut selv, men så vidt jeg kan se mangler Aptana code templates, og det er det største motargumentet for min del. Syntes det så veldig lovende ut helt til jeg fant ut det (jeg er avhengig av templates, sparer uendelig mye tid på det). Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Counter-tips: Kjøp heller en Mac og bruk "the real shit" Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Counter-tips: Kjøp heller en Mac og bruk "the real shit" Counter-tips: Mac koster flesk. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Counter-tips: Kjøp brukt Selv fikk jeg en maskin verdt circa 11 000 til 6 500 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Trenger noen counter-tips på hva jeg kan bruke dagen til, where's ma' Sunday Type fra iLT? :-( Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 In other news, Linux Developer gets laid. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Nyheter er ikke lenger nyheter når de er 8 år gamle, loathsome. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Counter-tips: Kjøp heller en Mac og bruk "the real shit" Eller la vere å bli fanboi og vie seg inn i den sekta Apple har blitt. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Men da får du jo ikke bruke Mac? Typografi: Horunge Endret 30. mars 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Nye designet til Wordpress.org var uvant, må jeg si. Edit: Og hvor blir det av Sunday Type? Må ha noe å lese på nå. Hvis jeg ikke skal fortsette på bloggdesignet mitt, da... Endret 30. mars 2008 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Typografi: Horunge Gøyal den der Ser for meg en eller annen typograf, forbannet over den lille horungen som ikke vil holde seg på samme side som resten av avsnittet: "Jævla horunge!" Gjesper: Synes det funker bra, er mer skeptisk til designet i adminpanelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå