Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også samme problemet, NGT.

 

Når det gjelder selve siden. IE7: Improved interface, really? Nei.

 

Alle de 4 valgene har Improved Security og Tabbed Browsing, og så to ting som skiller de, bl.a "It's Apple, so..." - ræva. Som jeg sa til Hein, detta er For Nerds, By Nerds - funker dårlig. Så du kan fjerne adressa fra din personal message, Arve!

Lenke til kommentar
Jeg har også samme problemet, NGT.

 

Når det gjelder selve siden. IE7: Improved interface, really? Nei.

 

Alle de 4 valgene har Improved Security og Tabbed Browsing, og så to ting som skiller de, bl.a "It's Apple, so..." - ræva. Som jeg sa til Hein, detta er For Nerds, By Nerds - funker dårlig. Så du kan fjerne adressa fra din personal message, Arve!

 

Greit. Eg var litt forhasta der. Bra konsept though, berre litt dårlig utført. Men er på jobb no, og Windows Live messenger fungerer dårlig her. Og i Pidgin får eg ikkje endra den meldinga afaik.

 

Dessuten ser eg helst at du omtalar meg som tidligare avtalt, TLB.

Lenke til kommentar
Jeg har også samme problemet, NGT.

 

Samme problemet, Telenor med OpenDNS. Jaja. :)

Samme her, med BKK. Synes i grunn det har vært ganske mange reddit-lenker som ikke har blitt lastet i dag. Kjipern. Samme greien som med den NGT-konflikten muligens?

 

På grunn av brudd i internett peering mellom TeliaSonera og den amerikanske internett leverandøren Cogent, fører dette til at NextGenTels kunder ikke når nettsteder som ligger i Cogent sitt nett og motsatt. Dette gjelder hovedsakelig utenlandske nettsteder. Det jobbes med å finne løsning på problemet.
Lenke til kommentar
Det var en feil i Acid3, noe som vil si at Opera får 99/100:
Just as Reddit is celebrating Opera reaching 100/100, with the misleading headline Opera the first browser to pass the Acid3 test (hey, submitter: it wouldn't hurt to read the Opera blog post before submitting it to Reddit), the Apple guys track me down and point out that there's yet another bug in the test. With heycam's help, we have now fixed the test. Again. This presumably means Opera is now at 99/100... the race continues!

 

Og nå har WebKit en public nightly hvor de får 100/100 :)

Hvis du skal poste i kafeen får du lese kafeen :tease:

 

EDIT: Og husk at for å passere må man også ha pixel-perfect og smooth-animation. WebKit mangler kun det siste :)

Endret av Magnus Holm
Lenke til kommentar
Det var en feil i Acid3, noe som vil si at Opera får 99/100:
Just as Reddit is celebrating Opera reaching 100/100, with the misleading headline Opera the first browser to pass the Acid3 test (hey, submitter: it wouldn't hurt to read the Opera blog post before submitting it to Reddit), the Apple guys track me down and point out that there's yet another bug in the test. With heycam's help, we have now fixed the test. Again. This presumably means Opera is now at 99/100... the race continues!

 

Og nå har WebKit en public nightly hvor de får 100/100 :)

Hvis du skal poste i kafeen får du lese kafeen :tease:

 

EDIT: Og husk at for å passere må man også ha pixel-perfect og smooth-animation. WebKit mangler kun det siste :)

Hmm, trodde dere bare snakket om Opera lengre bak, men dette var vel egentlig ikke en overraskelse. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...