Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Erfaring er erfaring ja, men spørsmålet er; hvilken erfaring vil du aller helst ha? Om jeg hadde hatt lyst til å lære meg noe serverside så hadde .Net kommet langt ned på lista, PHP, Django og Rails hadde stått over.

 

Oslo er litt utelukket for meg, men jeg har snust litt på Kunstskolen i Bergen, men må forhøre meg litt med folk som går der først - liker å jobbe digitalt for det meste, maling og slikt er ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
Godt, JHK, godt. Lest mykje til eksamen på freddan?

Har lest litt, AS, men i motsetning til deg har jeg vært i alle DB-forelesningene, så jeg har følelsen av ikke noe dårligere enn B på det jeg kan og har lært til nå, såeh. Men skal nok tilbringe dagen i morgen etter jobb til lesing i boka for å komme inn i uttrykkene som blir brukt.

Lenke til kommentar
Godt, JHK, godt. Lest mykje til eksamen på freddan?

Har lest litt, AS, men i motsetning til deg har jeg vært i alle DB-forelesningene, så jeg har følelsen av ikke noe dårligere enn B på det jeg kan og har lært til nå, såeh. Men skal nok tilbringe dagen i morgen etter jobb til lesing i boka for å komme inn i uttrykkene som blir brukt.

 

Jajo, men føler ikkje heilt eg har tapt stort på det. Kunne ein god del av det heile frå før, men les igjennom dei fire-fem første kapitla av boka likevel. Og ser over forelesningane etc. Trur eg har grei kontroll :)

Lenke til kommentar

Det var en feil i Acid3, noe som vil si at Opera får 99/100:

Just as Reddit is celebrating Opera reaching 100/100, with the misleading headline Opera the first browser to pass the Acid3 test (hey, submitter: it wouldn't hurt to read the Opera blog post before submitting it to Reddit), the Apple guys track me down and point out that there's yet another bug in the test. With heycam's help, we have now fixed the test. Again. This presumably means Opera is now at 99/100... the race continues!

 

Og nå har WebKit en public nightly hvor de får 100/100 :)

 

EDIT: Jeg må vel legge til EID :tease:

Endret av Magnus Holm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...