Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en kjent "feil" at en liste flytter seg 1px i Safari i forhold til Firefox? Jeg er rimelig sikker på at jeg har gått gjennom alt jeg har av kode, og det er ingen ting som tilsier at det ikke skal vises likt i begge nettlesere.

Som nevnt gjelder det kun lister, og alt er nullstilt på forhånd.

Lenke til kommentar

Da var det gjort, og konklusjonen er den at visse elementer detter 1px ned i Safari, i forhold til Firefox. I hovedprosjektet gjelder dette kun lister.

Bør jeg opprette en ny tråd for dette, eller er det nok å bryte inn i den ytterst spennende samtalen deres?

Edit: Det er vel ikke sikkert at det er så mye å gjøre med dette? Det er vel ingen sikre metoder for å luke ut Safaribrukere.

Endret av Runar
Lenke til kommentar
TLB lurer på om dere begge skal gå interaktiv-linja på NITH neste år. TLB syns også at Findability-artikkelen på ALA sugde bawls, er jo bare comon sense – som en suppe av gamle ALA-artikler.

AS held seg på ein måte litt midt imellom interaktivt design og webkommunikasjon foreløpig, dog held eg stadig litt fast i Webkomm.

Faga på dei to linjene er følgande:

Webkommunikasjon

PG320 - .Net programmering 1(H)

KM100 - Webjournalistikk (H)

DS100 - Webdesign 1 (H)

PJ310 - Prosjekt Software Engineering (V)

PG420 - .Net-programmering 2 (V)

DS200 - Webdesign 2 (V)

BU110 - Teknologi og organisasjon (V)

DS300 - Interaksjonsdesign (H)

KM200 - Kommunikasjonsteori (H)

PJ420 - Undersøkelsesmetoder (H)

DS400 - Interaksjonsdesign 2 (V)

BU420 - e-business (V)

PJ600 - Hovedprosjekt (V)

Interaktivt design

PG320 - .Net programmering (H)

DS100 - Webdesign 1 (H)

DS120 - Designlab 1 (H)

PJ310 - Prosjekt Software Engineering (V)

DS200 - Webdesign 2 (V)

BU110 - Teknologi og organisasjon (V)

DS220 - Designlab 2(V)

(Finn ikkje timeplanane til ID tredjeklasse :O)

See for yourself. Sjølv held eg fortsatt litt med Webkomm, men det kan jo sjølvsagt vere at eg flyttar. Som sagt ikkje 100% sikker endå. Sjå her for beskrivelse av faga.

(alt er saksa frå timeplanane til dei to linjene for året 07/08. Valgfag kjem utenom, afaik. Ikkje alt eg fekk heilt til å stemme overeins med timeplanar osv sidan eg ikkje har tilgang til dei respektive fagsidene, så ta det heile med ei halv klype salt.)

Ellers er det jo info her:

http://nith.no/meny/studier/bachelorstudier/webkommunikasjon

http://nith.no/meny/studier/bachelorstudie...eraktivt_design

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Det TLB stusser litt på, er .Net-programmering.

Har ingenting imot det igrunn, erfaring er erfaring. Dessuten har du jo valgfag i tillegg, og når Designlab-faga går ut på å lære seg Photoshop og Flash, så er ikkje det heilt meg. Då vil eg heller ha webkomm.-delen.

Men om du vurderer å fortsette i Oslo er det jo berre å sende dei ein epost der du spør om meir informasjon, evt. få kontakt med folk som går på dei ulike linjene og spørre dei.

HHB: Jajo, men Vidaregåande Javaprogrammering, Innføring i XML, endå meir Java, PHP etc. er ikkje heilt meg. Då vil eg heller bruke rammeverk som .net eller lære kommunikasjonsteori. Uansett kva som blir valt av dei tre linjene så vil nok både eg og du kunne litt av innhaldet frå før, utan at det er negativt på nokon måte. Men sjølv held eg meir mot Interaktivt design eller Webkommm. i alle fall.

:)

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...