Arve Systad Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Gash altså, no har eg stått opp tidlig og er klar for å få ferien ferdig, men er det forelesning i dag? Neida. Det var det tydeligvis ikkje. >_< Edit: Sign Up Forms Must Die var bra forresten. Godt poeng, absolutt. Det er dog ikkje alle stader (spesielt på forum eller liknande) det er praktisk å ha registreringa til slutt i ein (evt. lang) prosess. Edit2: hihi, har fått proper spam-post i RL-postkassa jo. Frå eit spansk lotteri-ettelleranna. Eg har tydeligvis vunne 536 000 euro, og må berre sende inn ein faks med bilde av IDen min for å få det utbetalt. Lekker kvalitet på dokumentet og utskrifta var det og. Men korleis i svarte fant dei meg? Konvolutten er merka med navn og addresse og heile pakka :O Endret 25. mars 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Haha, det er noen som leker med hodet ditt Arve! Stå imot! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Aaaw, eg som hadde håpa på å bli steinrik uten any effort Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 ALA Issue 255! Synes Findability artiklen var bra og anbefales. Mye bra der som man burde nevne når man møter nye kunder. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Det meste blir urelevant for meg da kunden skriver copy selv. Men vi forteller jo alltid at innholdet er det viktigste for om folk finner siden deres. For en nyttig artikkel Lærte masse! Endret 25. mars 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Var Lars Sponheim, Sebba - jeg satt ved siden av han på toget. Skuffende at en mann i din alder ikke kan sånt.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Det nye ser ut til å være å fri via Twitter. Spesielt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Spesielt er ikke dekkende nok. Jeez. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 OMG - Ummmmm... I guess in front of the whole twitter-verse I'll say--I'd be happy to spend the rest of my geek life with you... Det finnes faktisk slike jenter, jo Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 I mitt hode er det omtrent like snålt som å fri i pausen på fotballkamper og sånt, temmelig retard det også. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) www.DesignDeal.no En del som gjenstår fremdeles, men det kommer etterhvert. Føler at designet er i boks, gjenstår å få styringen på referansene og kanskje legge til/om teksten litt. Endret 25. mars 2008 av flodhest Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 ALTFOR!! stor header. Ikke var den særlig pen heller. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 www.DesignDeal.no En del som gjenstår fremdeles, men det kommer etterhvert. Føler at designet er i boks, gjenstår å få styringen på referansene og kanskje legge til/om teksten litt. Absolutt en kreativ side, men blir det ikke litt dumt å scrolle ned litt for hver side? Kanskje hatt en slags automatisk scrolle funksjon for hver side, om du vil ha det sånn som det ser ut nå. Uansett, nice! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Takk for det! Sant det med scrollen. Vurderer kanskje å droppe bildet i bunn, og ordne litt mindre luft kanskje. Endret 25. mars 2008 av flodhest Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Skulle ikke by på noe problem å snaie 50-100px av bunnen av header, og flytte innholdet tilsvarende opp. btw: Får en hvit stripe nederst her i Fx 2.0.0.noe. Bildet nederst til høyre stopper 10ish px før bunnen. Endret 25. mars 2008 av jorgis Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Du kan jo eventuelt implementere en javascriptfunksjon som swap'er de ulike tekstlagene, da slår du jo to fluer i en smekk. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som har noen andre stock photo-sider enn iStockPhoto? iNeed, liksom Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 http://www.akam.no/artikler/nedlastbare_bilder/48186 Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Noen som har noen andre stock photo-sider enn iStockPhoto? iNeed, liksom sxc.hu har jeg brukt i alle år. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 www.DesignDeal.no En del som gjenstår fremdeles, men det kommer etterhvert. Føler at designet er i boks, gjenstår å få styringen på referansene og kanskje legge til/om teksten litt. Meny ikke godkjent. sxc.hu sucks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå