Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Gash altså, no har eg stått opp tidlig og er klar for å få ferien ferdig, men er det forelesning i dag? Neida. Det var det tydeligvis ikkje. >_<

 

Edit: Sign Up Forms Must Die var bra forresten. Godt poeng, absolutt. Det er dog ikkje alle stader (spesielt på forum eller liknande) det er praktisk å ha registreringa til slutt i ein (evt. lang) prosess.

 

Edit2: hihi, har fått proper spam-post i RL-postkassa jo. Frå eit spansk lotteri-ettelleranna. Eg har tydeligvis vunne 536 000 euro, og må berre sende inn ein faks med bilde av IDen min for å få det utbetalt. Lekker kvalitet på dokumentet og utskrifta var det og. :p

Men korleis i svarte fant dei meg? Konvolutten er merka med navn og addresse og heile pakka :O

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
www.DesignDeal.no

 

En del som gjenstår fremdeles, men det kommer etterhvert. Føler at designet er i boks, gjenstår å få styringen på referansene og kanskje legge til/om teksten litt.

Absolutt en kreativ side, men blir det ikke litt dumt å scrolle ned litt for hver side? Kanskje hatt en slags automatisk scrolle funksjon for hver side, om du vil ha det sånn som det ser ut nå.

 

Uansett, nice! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...