MindTooth Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Subsys eller SliceHost (VPS). Birger Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Noen som har forslag? One.com er veldig ålreit, synes jeg. Og veldig billig. Jeg har ikke hatt noen problemer med dem i alle fall. Betalar LETT nokre kroner ekstra for for eksempel STW kontra one.com. One.com har eit heilt grusomt kontrollpanel og generelt veldig mange begrensingar. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg bruker One.com til moren min sin firmaside, og kan virkelig ikke si jeg er imponert. Klart, det er både billig og svært enkelt for noobz, men for alle andre er det bare tull. Stadig vekk nedetid på 1-3 minutter og ofte lang responstid. Som Arve nevner har de et helt elendig kontrollpanel og mange idiotiske begrensninger, for eksempel kan man ikke velge 404-side for .php-filer (i alle fall ikke sist jeg sjekket, men fungerer feilfritt med f. eks. .html). Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Derfor er VPS best. Der har du full kontroll. Og sette på Apache, PHP og MySQL er ikke å vanskelig mtp. Debian distroer. Birger Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Spørsmålet er jo om han trenger / vil betale for så mye kontroll - for min egen del er det unødvendig. Woot, Pebbes første leveringstid er 14:00 - im starving! Endret 23. mars 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Et alternativ til Subsys er Pro Isp. Ligger i samme prisklasse, og jeg har god erfaring med service og oppetid. Velger man Pro Medium til 45 kr pr mnd har man også tilgang til Fantastico. Ellers har man når man bare er i startfasen bruk for VPS. Det gjør det bare mer komplisert enn man trenger. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Spørsmålet er jo om han trenger / vil betale for så mye kontroll - for min egen del er det unødvendig. Woot, Pebbes første leveringstid er 14:00 - im starving! Haha, har en kompis som er ute å kjøper brød og skal mekke frokost til meg jeg Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Bare fordi du fyller 29? Grattis med dagen! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Grattis, Sebba! PRO ISP ser ikkje ut til å ha SSH-tilgang. Stemmer det, Bolson? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Sebba: Gratulerer med dagen Bolson: SSH er det et must! Alle sammen: Flere her som er på Twitter? Skal kanskje vurdere å bruke det hvis noen vil "følge" meg Endret 23. mars 2008 av Magnus Holm Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 You're being followed. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Alle sammen: Flere her som er på Twitter? Skal kanskje vurdere å bruke det hvis noen vil "følge" meg La meg "følge" deg. Btw. Grattis, Sebba. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg må bare uttrykke hvor utrolig dårlig og treig JS fungerer i Firefox, som sirup, håper de fikser dette til 3'ern. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Lovskogen: http://mozillalinks.org/wp/2008/02/firefox...re-performance/ Ser ut som FF3 blir bra (Okay, det så ikke ut som den beste reviewen... men js kjører fortere i FF3) Btw, noen som vet om kafeer og restauranter er åpne i morgen? Endret 23. mars 2008 av MC2 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Mer om FF3 og JS: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10665744 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Grattis, Sebba! PRO ISP ser ikkje ut til å ha SSH-tilgang. Stemmer det, Bolson? Du må bestille det separat for et lite tillegg i pris. Men man har cPanel som administrasjonsgrensesnitt, så det er ikke stor bruk man har for SSH. Jeg bruker det kun til å sette symlinker, alt annet kan gjøres i cPanel. Endret 23. mars 2008 av Bolson Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Gratulerer med dagen Sebastian Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Noen som har sjekket ut Searchme? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 "A whole lot of information in one place" - stemmer. Det må være en grunn til at simple Google har holdt i alle disse årene, men de er inne på noe. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Noen som har sjekket ut Searchme? Ser litt ut som RedZee men penere. Tviler på at jeg kommer å bruke noe sånt aktivt. Det tar alt for mye cpu, minne og båndbredde, men ideen er god og tror det kommer å bli mer og mer populært blandt vanlig folk, om de markedsfører det riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå