Jesper Karsrud Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Someone needs to freshen up on their CSS Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Someone needs to freshen up on their CSS Ja på tide at du gjør det altså gjesper. pokker så kjedelig å ikke ha internet.. Noen ut idag? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Var ikke meg jeg snakket om da Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Someone needs to freshen up on their CSS Ja på tide at du gjør det altså gjesper. pokker så kjedelig å ikke ha internet.. Noen ut idag? Er lett med. Har ikkje hatt en fot uttafor hybelen sida torsdag, så det er på tide. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) IE6 har jeg gitt opp å få siden kompitabel med, Opera er den nesten kompitabel med(problemet følger nedenfor), IE7 er den kompitabel med, og Firefox nesten kompitabel med. Problem i Opera: Menyen legger seg ikke oppunder headeren, og med margin-top: 0; så legger den seg litt over headeren. Problem i firefox: Samme problemet, men her er også hover på menyen noe rar, jeg må ha musepekeren noe over skriften for å få hover, og mulighet til å klikke. IE6: Håpløst. IE7: Her fungerer menyen, og alt annet. Problemet er at om jeg f.eks prøver å stille menyen for Opera og Firefox med margin-top: .4em; så vil den skyves vekk fra headeren i IE7. Noen som et forslag? Endret 22. mars 2008 av Ryuk Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Om du har en URL, så Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Meget, meget, meget unyttig. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Absolutt. Sjå den relaterte bloggposten her: http://diveintomark.org/archives/2008/03/10/priorities-2 Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 WebKit + Acid3 = 95% Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Hm, ikke dårlig ... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Om du har en URL, så Vet du om et godt sted å hoste? Trenger en 10mb lagringsplass og ellers bare støtte for html/css(samt en .rar fil). Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Lenge siden jeg har leita etter noe slikt, så jeg er ikke sikker, du. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Sjekk i Nett-tjenester katorien, var en trad der med gratis-hoster. Men den er kanskje litt gammel. Egentlig finnes det vel ikke gode 10MB hoster, bare bedre enn andre. .rar er vel det ingen gratishoster som lar deg laste opp, ettersom det er storre sjange for at det er pirat-stuff enn ikke, og at de ikke gidder a sjekke alt. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 1go.dk er ganske greie sånsett. Legger seg ikke opp i så mye av hva du driver med. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 1go.dk er ganske greie sånsett. Legger seg ikke opp i så mye av hva du driver med. Nå ble jeg veldig interessert i hva du driver med Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg kan nå likesågodt skaffe meg et domene og et lite webhotel. PHP, MySQL er vel et must. (Noe jeg planlegger å starte med i fremtiden). Ellers er det greit med litt plass og ikke så altfor dyr pris. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Hm, Subsys er jo en kjent leverandør her i tråden, ellers bruker jeg ServeTheWorld, fungerer knall det. Lenke til kommentar
1503 Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Noen som har forslag? One.com er veldig ålreit, synes jeg. Og veldig billig. Jeg har ikke hatt noen problemer med dem i alle fall. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Subsys er absolutt å anbefale, har vel snart 10++ pakker hos dei no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå