Cucum(r) Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Digger Twitter, altså. WP 2.5 Sneek Peaken ser veldig fin ut: http://wordpress.org/development/2008/03/25-sneak-peek/ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) WP 2.5 Sneek Peaken ser veldig fin ut: http://wordpress.org/development/2008/03/25-sneak-peek/ Jepp, den ser faktisk svært lovande ut. (Standard-)Designet i administrasjonspanelet har vore grusomt i lang tid no, så det er på tide. Er lat og trøtt og sånt i dag, og vil ha mat levert hit. Peppes eller Dolly? Endret 19. mars 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Er jo mulig å skaffe skins for admin-utsjånaden óg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Men det er unødvendig tiltak når den bør sjå bra ut frå før. Dessuten er det få som faktisk er bra. Landa på Dolly, gitt. 1 stk Nr 14 - 1001 natt med 7 ingredienser40 cm med Tomatskiver med Ananas med Bakt sjampinjong med Løk med Marinert Biffkjøtt med Skinke med Bacon I kveld skal eg bli feit. Endret 19. mars 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Men det er unødvendig tiltak når den bør sjå bra ut frå før. Dessuten er det få som faktisk er bra. Landa på Dolly, gitt. 1 stk Nr 14 - 1001 natt med 7 ingredienser40 cm med Tomatskiver med Ananas med Bakt sjampinjong med Løk med fett med fett med fett med fett med Marinert Biffkjøtt med Skinke med Bacon Joda, men de burde også ha skaffet et bedre skin for default-bloggen, K2 elns. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Æsj, så utrolig irriterende at nettlesere opplever kode ulikt. Skulle ønske brukervennligheten og funksjonene var de eneste argumentene for å foretrekke en nettlser framfor en annen. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Webstock - Recordings, mp3 og video Tror serveren blir litt hamra, så er kanskje best å vente litt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Why and how: Styling text links Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Er det semantisk riktig å bruke tables til framlegging av f.eks. foruminnlegg? En må vel i så fall skrive slik: <tr> <td> <div class="innlegg">Er det semantisk riktig å bruke tables til framlegging av f.eks. foruminnlegg?</div> </td> </tr> Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Vanilla Forum bruker lister, <ol>. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Ville du brukt excel som forummotor? Tvilsomt. Innholdet i et forum er ikke tabulære data, og skal derfor ikkje i tabell. At de fleste forum allikevel gjør det er synd. En mulig forklaring der er alderen; nyere utgivelser som vikingboard og phpBB3 har semantisk korrekt kode. Se hvordan disse har løst det, du. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Faktisk så har jeg sjekket kildekoden til noen forum, diskusjon.no bruker tables, mens mac1.no-forumet er så vidt jeg husker bygd opp fra grunnen av, og inneholder ikke tables. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Mac1 bruker phpBB, men tror de benytter seg av phpBB3, det kan forklare koden Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 De bruker phpBB3 jah. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Angående WP-admin, sånn burde standardpanelet sett ut: Fluency Admin Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 synes det var litt sexy selv, så viste sjefen igår eller når det var det kom på smashing eller hvor det var. Greia med wordpress er at de gjør så lite at navigasjon blir greit. På løsningen vi utvikler blir det liksom så uendelig mange muligheter Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Smashing for en uke siden tror jeg. Men ja, utrolig sexy, fungerer mye bedre med navigasjonen til venstre og gråtoner. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Dropdowns, Sebba, dropdowns! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Fluency krever jo WP 2.5, men er det tilgjengelig ennå da? Det kan selvfølgelig bare være med som er komplett idiot og har misforstått noe. Pent var det jo ihvertfall! Men jeg skulle gjerne sett det i aksjon. Edit: Og jeg beviste herved at det var jeg som var en komplett idiot. Var litt for impulsiv og leste ikke Sneak Peak-innlegget. Installerte 2.5 RC1, lastet opp fluency og aktiverte det. Ingenting skjedde. Hvorfor? Endret 20. mars 2008 av Glisevask Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Du har midtskill. Har du oppdatert siden? Når du skrifter stil i WP trenger den ofte x antall refresh. Endret 20. mars 2008 av rødøye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå