Arve Systad Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 SirIce lærer meg litt php. Jeg når nye høyder. Snart vil du aldri ha behov for hjelp til noke som helst - du vil bli #1 her på WDS, og aldri spørre oss andre om ting Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 EDIT: Noen som har gått over traffic-limit @ servetheworld noen gang? Jeg er ikke så veldig langt i fra nå, lurer på hva som egentlig skjer. Har aldri nådd det, nærmeste har vel vært 4,75GB ifra... Tror det blir 404-error når du passerer grensen, evt. en "Allocated Bandwith Exceeded" elns. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Ja, det kommer "Allocated Bandwidth Exceeded"... En side jeg var inne på mye før, var plutselig nede, fordi de hadde brukt opp grensa si.. ikke kult! Men gjør som meg: bestill med 12GB så er det nesten ingen fare for å gå over grensen! Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 SirIce lærer meg litt php. Jeg når nye høyder. ildern lærer seg php, og lærer meg PS på en gang Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 SirIce lærer meg litt php. Jeg når nye høyder. ildern lærer seg php, og lærer meg PS på en gang Generelt spm; Blir det der regna som spam..? @arve; Polert trenger fortsatt hjelp når han kjeder seg og da spammer vi hverandre.. enden var ikke så glad da jeg spamma ham, though. Han sa han skulle banke meg ellerno, noe jeg vil like å se Lenke til kommentar
bernini Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Ja, det kommer "Allocated Bandwidth Exceeded"... En side jeg var inne på mye før, var plutselig nede, fordi de hadde brukt opp grensa si.. ikke kult! Men gjør som meg: bestill med 12GB så er det nesten ingen fare for å gå over grensen! hvordan greier du å bruke så mye? Mye fil opp/ned lasting? Eller har du bare noen heftige besøkstall? Jeg ligger å koser meg på et par hundre mb Edit: Så du hadde en del musikk/filmer på siden.. Endret 18. mars 2004 av gordito Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Ja, men jeg har ikke brukt brukt opp 12GB... har bare brukt 5-6 elns... Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Nei marve, det var webdesign/kode relatert og communityprat, ikke helt ot. btw: Nice try, Einstein.. And for the future; No, my password is NOT fleksnes Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hmm... virker som serveren min har et lite problem... bilde: http://www.vegiboys.com/feil.bmp og utifra filene mine skulle jeg hatt langt over 200 (!) MB... *sende mail til servetheworld* PS. 16 fargers bmp, så det tar ikke tid å laste ned Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) 1. Nei marve, det var webdesign/kode relatert og communityprat, ikke helt ot. 2. btw: Nice try, Einstein.. And for the future; No, my password is NOT fleksnes 1. Heh ok. Jeg bare lurte, ikke noe sånn "right back in your face"-ting.. 2. Hehe.. Endret 19. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Nå er det vist veldig mange som lærer seg litt php, og mittr spørsmål er da: Hvor er det dere får infoen fra?bok, internett, eller?? kan selv LITT php, men jeg vet ikke hvordan jeg skal lære meg mer uten å bruke en masse penger på bok for de fleste sider tar bare opp echo,variabler, GET/POST, og litt sånn, men det kan jeg alerede , så er det noen gode engelske/norske sider på nettet der jeg kan lære mer en bare nybegynner stadiet?? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Hmm... virker som serveren min har et lite problem... bilde: http://www.vegiboys.com/feil.bmp og utifra filene mine skulle jeg hatt langt over 200 (!) MB... *sende mail til servetheworld* PS. 16 fargers bmp, så det tar ikke tid å laste ned Har noe lignende selv. Det skulle være ~100MB, men den viser bare 3MB. Gadd ikke å sende mail til dem for det... Er litt lat... EDIT: @$k$: Har stort sett brukt internett som kilde, dvs. diverse tutorials og forumet her. Har også boken MySQL and PHP Database Applications elns., men den var ikke spes. hjelpsom, siden jeg allerede kunne litt for mye... Var altfor få kodeeksempler i boken også. Vil uansett anbefale deg å kjøpe en bok, siden det gir deg en gjennomgang i nesten alt, selv det du ikke kommer til å ta i bruk med det første. Ta en titt på http://www.amazon.com, og husk at det er null moms på bøker. Endret 19. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Hmm, funker detta som ny nettside til http://www.ks-forde.no ? Er på en måte fornøyd, men på en måte ikkje.... edit: seff blir den dynamisk, og satt opp med CSS Endret 19. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Synes den så veldig "statisk" og firkantet ut, faktisk ganske kjedelig :\ Kanskje fjerne de grønne pinnene. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hmm, funker detta som ny nettside til http://www.ks-forde.no ? Er på en måte fornøyd, men på en måte ikkje.... Tror faktisk dette er noe av det verste jeg har sett fra deg noen gang desverre. Du kan _SÅ_ mye bedre enn dette. Hadde aldri trodd jeg skulle si dette til deg men; Start på nytt. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Du kan ihvertfall fjerne de grønne strekene og sette ned font-size på menyen. Husk at ks-forde ikke bare er for gamle med dårlig syn. Mer kontrast i footer? Menyteksten kunne godt vært venstrestilt, ikke høyrestilt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hmm, funker detta som ny nettside til http://www.ks-forde.no ? Er på en måte fornøyd, men på en måte ikkje.... hva er det der for noe??????? ligner jo ingenting fra deg i det hele tatt! :no: :no: :no: START OVER! sorry å måtte si det Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Den vil bli 1000 ganger bedre enn det som er nå, men det er langt under den standarden du pleier å legge deg på. start over Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hmm, funker detta som ny nettside til http://www.ks-forde.no ? Er på en måte fornøyd, men på en måte ikkje.... edit: seff blir den dynamisk, og satt opp med CSS Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Det var altså som eg trudde.. skylder på min ekle idètørke i så fall huff, er ikkje lett å gjøre noke som helst lenger jo.... *skamme seg* edit: og det verste er at fargevalget er bestemt, eg kan ikkje gjøre noke med det :\ Endret 19. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå