Kiman™ Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Dette virker som et flott prosjekt for min del, både i forhold til at jeg alltid har elsket CM/FM, og ser på dette som en spennede utfordring. Er fast bruker av FMNorge.com, og har lenge hatt tanker om hvordan jeg ser for meg nettsiden og profilen - tanker som stemmer rimelig godt i forhold til dine, Sono. Mine tanker går for øvrig over på det som Tor sa, community-looken må bort, få det til å bli et mer profesjonelt og originalt design som imponerer gang på gang. Har også sett for meg bedre bruk av ikoner, samt en ny og effektiv struktur. Sender mer i en PM til deg snart, Sono. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 CM/FM spillene fortjener dette. Er vel ingenting på data som jeg har brukt mer tid på enn disse spillene. Husker tiden hvor jeg satt på 486 og spilte det første spillet. Nei har hatt mange stunder med dette spillet. Spent å se hva dere klarer å få til. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg venter på neste $10-salg. Da skal det handles skjorter igjen! Letter-spacingen var egentlig for å få plass til hele overskriften, men kanskje jeg skal finne på noe annet lurt da... Eh, det er jo 9$-salg nå da.. Riktignok gjedler det ikke alle skjortene men... http://threadless.com Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Noen som skal lage en mashup for Yr? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Hah, sa lodder de ut den billigste PCen de fant? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Den billigste og den kuleste Endret 17. mars 2008 av Magnus Holm Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 De kunne valgt neste generasjon med berøringsskjerm. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Hva med den "A bigass table" fra MS? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Asus Eee PC er jo heilt genial. Berre les anmeldelsen min som er linka til i artikkelen. Absolutt verdt å prøve seg, her er mange smarte hoder. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Jaja, men den er allikevel den billigste. Hadde heller ville hatt en Vaio, sa kunne jeg solgt den, og kjopt 2 stk Eee liksom Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Designers are not users Will Starbuck be a Cylon? Endret 18. mars 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Visste dere at W3C anbefaler å bruke ; i stedet for & i URI'en? Det må da være mye lettere! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Hmm.. det virka visst ikke med querystringen i AJAX. (eller sa gjorde jeg noe feil) Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Visste dere at W3C anbefaler å bruke ; i stedet for & i URI'en? Det må da være mye lettere! Ja hadde det bare funket og da hehe Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Funket? Dette må jo parses korrekt på serveren. Burde være en enkel sak i de fleste språk Endret 18. mars 2008 av Magnus Holm Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Visste dere at W3C anbefaler å bruke ; i stedet for & i URI'en? Det må da være mye lettere! Ja hadde det bare funket og da hehe php_value arg_separator.input "&;" Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Jeg vil nå si at nice url's er enda bedre da.. Kan man sette det som separator i en form eller må man da støtte begge? http://www.bittbox.com/fonts/dingbats-roun...-dingbat-fonts/ Brush hadde kanskje vært bedre noen ganger da.. Endret 18. mars 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Det spiller ingen rolle hva man putter etter ? så lenge det er en gyldig URI-character. Det som spiller noen rolle er hvordan man "parser" det hos serveren (og siden du selv bestemmer over serveren står du fritt til å gjøre hva du vil ) EDIT: Det var en rævva post, språkmessig sett... Endret 18. mars 2008 av Magnus Holm Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Det spiller ingen rolle hva man putter etter ? så lenge det er en gyldig URI-character. Det som spiller noen rolle er hvordan man "parser" det hos serveren (og siden du selv bestemmer over serveren står du fritt til å gjøre hva du vil ) EDIT: Det var en rævva post, språkmessig sett... Altså, nettleseren må jo bygge URIen, og som Steinmann sier så tror jeg ikke man kan bytte & med ; i forms. Om ikke det fungerer er det liten vits å gå over til ;. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå