Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Dette virker som et flott prosjekt for min del, både i forhold til at jeg alltid har elsket CM/FM, og ser på dette som en spennede utfordring. Er fast bruker av FMNorge.com, og har lenge hatt tanker om hvordan jeg ser for meg nettsiden og profilen - tanker som stemmer rimelig godt i forhold til dine, Sono. Mine tanker går for øvrig over på det som Tor sa, community-looken må bort, få det til å bli et mer profesjonelt og originalt design som imponerer gang på gang. Har også sett for meg bedre bruk av ikoner, samt en ny og effektiv struktur.

 

Sender mer i en PM til deg snart, Sono.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CM/FM spillene fortjener dette. Er vel ingenting på data som jeg har brukt mer tid på enn disse spillene. Husker tiden hvor jeg satt på 486 og spilte det første spillet. Nei har hatt mange stunder med dette spillet. Spent å se hva dere klarer å få til.

Lenke til kommentar

Det spiller ingen rolle hva man putter etter ? så lenge det er en gyldig URI-character. Det som spiller noen rolle er hvordan man "parser" det hos serveren (og siden du selv bestemmer over serveren står du fritt til å gjøre hva du vil :) )

 

EDIT: Det var en rævva post, språkmessig sett...

Endret av Magnus Holm
Lenke til kommentar
Det spiller ingen rolle hva man putter etter ? så lenge det er en gyldig URI-character. Det som spiller noen rolle er hvordan man "parser" det hos serveren (og siden du selv bestemmer over serveren står du fritt til å gjøre hva du vil :) )

 

EDIT: Det var en rævva post, språkmessig sett...

Altså, nettleseren må jo bygge URIen, og som Steinmann sier så tror jeg ikke man kan bytte & med ; i forms. Om ikke det fungerer er det liten vits å gå over til ;.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...