Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Netcom burde byttet navn. Har alltid assosiert dem med "dyrt" og "dyrt å ringe til abonnentene deres" selv om det ikke nødvendigvis er sånn... Henger igjen fra 90-tallet.

Det er heilt sikkert økonomisk forsvarleg for dei å bytte navn pga. det kjenneteiknet. </sarcasm>

 

Eg har samme oppfatninga av Telenor -- har alltid sett på det som dyrt.

Lenke til kommentar
Så et gitt eksempel er representativt over hele fjøla..? Smart.

Nei, men heller ikke motsatt. Man lærer av historien, og praktiske eksempler kan styrke opp om en idé.

 

Get er langt fra en like sterk merkevare som Telenor eller NetCom i mine øyne.

Get har ikke samme markedsandel, og har heller ikke samme markedsområde. Det fordi Get bygger ut sine egne nett på linje med Lyse, Viken Fibernett, Telenor, SmartCall og Canal Digital for å nevne noen. Men det Get har klart, er å få kundene til å føle at de ha noe unikt, et nisjeprodukt for spesielle. Et produkt ikke alle har, og at det er "litt luxus" med Get... De har snudd en håløs bedrift til noe positivt, og de fleste som har Get vet ikke en gang at det er gamle UPC.

Lenke til kommentar

Likevel - om ein ser på kostnadane ved eit profilbytte, enten om det er snakk om "brand recognition" eller faktisk materiell involvert i prosessen, er det antaglegvis ikkje fordelaktig for ei bedrift på størrelse med Netcom å gjere det. Du er uansett den einaste som eg har høyrd seie at NetCom gir assosiasjonen dyrt. :)

 

Henrik Lied is your new bicycle btw. :)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Henke: Har du vært borti at det ikke kommer noen modeller i adminpanelet?

Django altså.

Da er det:

a) enten en feil i modellen din

b) ingen class Admin: pass på modellen

I know. Admin pass, eller andre ting har jeg jo.

 

Men får jo ikke noe errors når jeg tar python manage.py sql regnskap :(

 

Får ikke noe errors i apacheloggen heller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...