MC2 Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Du sa accordionen? Det er forskjell på en accordion og en slide. Ja, vi snakker samme problem på slidene, jeg kunne bare ikke lenke til chess.no i morges kl. 6. Rart at sidebaren blir så høy, har måtte lagt til en hvit firkant for å hacke bunnen til for IE6... Nei, accordionen fungerer som det skal i og med at flash elementet blir skjult når du trykker på en annen. Så du kan jo bruke samme metode for å skjule flash elementene i sliden din. Endret 10. mars 2008 av MC2 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Nei, den bøger jo på Fx @ Mac den óg, vitterlig. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 jQuery er nesten litt søtt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Andre enn meg som ikkje får logga på MSN? Har no prøvd her med tre ulike PCar, og tre ulike operativsystem, to ulike klientar. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Andre enn meg som ikkje får logga på MSN? Har no prøvd her med tre ulike PCar, og tre ulike operativsystem, to ulike klientar. Funker fint her :) :) :) Hva sier service status? Endret 10. mars 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Som du ser, så er "All systems are stable and running.". Var på MSN her i stad, men viste som avlogga hos alle tydeligvis. Prøvde å relogge, og deretter har eg vore uten MSN. BUHU! Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Service status sier at alt er i orden uansett hva som skjer:P Sikkert bare en statisk side. Jeg har ingen problemer med MSN. Det trådløse nettverket derimot. BLÆ!! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Vanity Fair Starter bra, men er veldig avhengig av å ha bilder til venstre i hovedkolonnen for å skille det godt nok fra den venstre kolonnen som er veldig close. Men virker litt ugjennomført på enkelte ting. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Vertikal rytme comes to mind. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Om dere Mac-fanboys skal ut å reise så kan dere risikere å ikke få med dere Air'en deres i lufta. Haha link Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Hvis jeg kjøper meg en Air, kommer den ikke til å ha SSD uansett, så det problemet vil nok ikke oppstå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 .. og hvor kom SSD inn i bildet, Jesper? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jeg leste artikkelen på Engadget eller TUAW for et par dager siden, og det var ikke bare det at det ikke var DVD-ROM som manglet, men også at den ikke hadde harddisk. Sen edit: Og hvis man leser artikkelen som det blir henvist til i kilden, vil man se at SSD er et av problemene deres. Endret 12. mars 2008 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=924036 For å få det litt halvrelatert: Er det trådløst nett på Gardermoen som kan brukes om jeg må vente? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Huff. Verken MSN, Jabber eller AIM funker. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Når ble dette 'jeg kommer ikke inn på MSN '-tråden? Endret 12. mars 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Når ble dette 'jeg kommer ikke inn på MSN '-tråden? Igår mens du sov og vi andre jobbet. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=924036 For å få det litt halvrelatert: Er det trådløst nett på Gardermoen som kan brukes om jeg må vente? Jepp, men det er slik at du må betale for det med mobiltelefonen din Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Når ble dette 'jeg kommer ikke inn på MSN '-tråden?Igår mens du sov og vi andre jobbet. Hva, jeg som har 17 timer til sammen fra mandag og tirsdag? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Mikael: Ja, men det kostar pengar. Endret 12. mars 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå