Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I og med at vi har prøvd å legge opp til at bilder også kan være 'utfallende' i boksene (f.eks. plassert helt til høyre i bunn) har gifs vært uaktuelt for det meste. Her snakker vi PNG-er med solide, hvite hjørner som tar seg av avrundinger i hjørner etc.

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar

Er jo refleksjoner og Trebuchet MS der, ikke heeelt Tor sin stil, kanskje?

 

Ang. buggen er det noe jeg har opplevd selv også på en side jeg mekket på skolen. Så lenge jeg kun hadde divs fylt med tekst i en slik slider gikk alt fint, men så fort jeg la til et eneste lite flash-element fucket alt seg. Er det ikke slik i Fx på Windows?

Lenke til kommentar
Noen som har en fix for dette problemet i Fx@Mac? Trykk prev/next og se på flashfilene som vises utenfor containeren selv om det er overflow: hidden; på denne.

 

Samme problem oppstår her; http://www.plaintype.com/uiaccordion_test/

Det har vel med at flash elementer blir alltid lagt øverst (i hvert fall i linux). Det beste du kan gjøre er å fjerne elementene som skal skjules når man trykker på neste knappen, uten at jeg har prøvd det. Men rart at det fungerer som det skal på det accordion eksemplet...

Lenke til kommentar

Du sa accordionen? Det er forskjell på en accordion og en slide.

 

Ja, vi snakker samme problem på slidene, jeg kunne bare ikke lenke til chess.no i morges kl. 6. Rart at sidebaren blir så høy, har måtte lagt til en hvit firkant for å hacke bunnen til for IE6... :(

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...