Elyas Machera Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Tja, god ide. *Vet at det skal være et tegn over e i ide, men den knappen virker ikke. Edit: Når jeg gjør det ser sida HVERTFALL føkka ut. Endret 18. mars 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Joa, men "webcafè".. Jeg vet at du legger spam og ot i det begrepet, men det var simpelthen ikke intensjonen. Selvfølgelig skulle tråden ha friere tøyler til å drive vekk fra streng topic, men når folk poster hvordan dagen deres har vært (har skjedd mye i det siste) uten at det egentlig har noe relevans whatsoever så har folk bommet litt på poenget. Tråden er kjedelig, lite inspirerende og stort sett en plage å lese for de som henger her for å snakke topic. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Ja jeg skjønner poenget.. Men slik det er nå er det ikke så gale. OT har gått nedover og det fortsetter vel den veien. Nå er det jo en god del OT med hvor lite fornøyde folk er med tråden.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Bare jeg som synes logen til http://www.imasters.com.br/ er svinetøff? Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Bare jeg som synes logen til http://www.imasters.com.br/ er svinetøff? Syns den ligner litt på ITPro sin Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Bare jeg som synes logen til http://www.imasters.com.br/ er svinetøff? Syns den ligner litt på ITPro sin ...som er 100 ganger tøffere. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Endelig komt såvidt i gang med ks-forde.no sine heimesider oaeide: skriv ett innlegg, pingle! Ehm, andre her som ikkje får logga på MSN? Lenke til kommentar
oaeide Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) @arve: Ser det ut som eg skriv et innlegg? Ja, det kan sjå ut som om det er noko gale med serverane til Hotmail... hmm arve, er det du som har laga sidene til ks-forde?? kan ikkje sei at eg er inponert... Endret 18. mars 2004 av oaeide Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 hmm arve, er det du som har laga sidene til ks-forde?? kan ikkje sei at eg er inponert... Han skal jo lage dem på ny da. Arve er godt over det nivået der for å si det sånn, selv om han liker rosa. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 hmm arve, er det du som har laga sidene til ks-forde?? kan ikkje sei at eg er inponert... Han skal jo lage dem på ny da. Arve er godt over det nivået der for å si det sånn, selv om han liker rosa. Faktisk, så trur eg mrs. oaeide veit _nøyaktig_ kor flink eg er/ikkje er. Og det stemmer det, eg har ikkje laga dei sidene som er der nuh. ROSA FOREVER! Lenke til kommentar
oaeide Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) selv om han liker rosa. hmm, fortell meg om det... mrs. oaeide Makan til frekkheit.... Endret 18. mars 2004 av oaeide Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) selv om han liker rosa. hmm, fortell meg om det... Eg påstår konstant at det er fullt mulig å lage fine websider med rosa/lilla som hovedfarger. Edit: tør eg nevne at det (eventuelle) nye designet på mine CSS tutorials blir rosa? Endret 18. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
oaeide Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Eg påstår konstant at det er fullt mulig å lage fine websider med rosa/lilla som hovedfarger. Sjølv om eg er ganske noob når det gjeld webdesign så trur eg at det skal mykje til for å lage ei bra side med dei fargane... eller ka seier du arve?? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Sjølv om eg er ganske noob når det gjeld webdesign så trur eg at det skal mykje til for å lage ei bra side med dei fargane... eller ka seier du arve?? http://www.csszengarden.com/?cssfile=/077/077.css&page=1 <= eksempel som bekrefter min påstand. Det er mulig! sjå forresten edit på forige innlegget mitt. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Eksempler på rosa/lilla sider Annilill Peoteenindus SuicideGirls xox.lealea.net uwin (ok, litt selvskryt men) <3 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 uwin (ok, litt selvskryt men) Teh seksi! ...og der gikk eg tom for inspirasjon, klarer herved ingenting lenger Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 uwin (ok, litt selvskryt men) Det må være lov, med en så pen side. Lenke til kommentar
wmdatafan Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Bare jeg som synes logen til http://www.imasters.com.br/ er svinetøff? Nei fysj! Passet ikke til siden. Lignet litt på ITpro sin ja... ...Bare at den er 1000 ganger bedre Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) SirIce lærer meg litt php. Jeg når nye høyder. EDIT: Noen som har gått over traffic-limit @ servetheworld noen gang? Jeg er ikke så veldig langt i fra nå, lurer på hva som egentlig skjer. Endret 18. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå