OlafG Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Jævla bra bilder, ja! Hvor stod du for å få tatt de? Og fikk du ingen bilder av stagediven? Jeg sto sånn ca. midt i mellom Geir og Janove. Rett ved tønna som Geir bruker. Terje var helt på andre siden av scenen, derfor jeg ikke fikk noen bilder av det, pluss at det kom veldig plutselig. Takk, forresten. Nesten gang må jeg skaffe meg et pressekort av noe slag, så jeg får stå på andre siden av gjerdet. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Du er i hvert fall veldig god å ta bilder. Ble skikkelig overrasket, jeg Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Takk! Alltid koselig å få positivt tilbakemelding:D Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Er ikke grafisk designer, selv om det er det jeg sier til jentene. "Webcam-designer" Good old times, savner Niko og Hittis. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Lurer på hvilken open source-linuxnerd som har designa nye PS Data Er vel heller en MS-nerd. Tenkte ikke i form av kode, men formen på designet, og det faktum av at det er fluid. Tenkte ikke nødvendigvis i de baner, korrekt at en gode del Open Source miljøer er veldig glad i fluid. Men Open source - *nixnerder tar jo helst ikke i noe som minner om MS da. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Noen som har litt peiling på sIFR her? Regner med at dette er noe folk stadig spør om, men har virkelig prøvd en stund. Har prøvd å transportere en font via OpensIFRr, men får bare en feil i fase to "unable to run swf step 2#: code = -1". Har prøvd å søke på feilmeldingen også, men får absolutt ingen verdens ting opp. Spørsmålet er vel egentlig om noen hadde giddet å legge meg til på msn og gjøre om to fonter til swf-filer? Har slitt med dette i hvert fall en time. Setter utrolig pris på om noen tar seg bryet: [email protected] Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Any messages to Facebook Inc.? Skal muligens en tur på besøk mot vårparten. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 I hvilken sammenheng skal du det? Høres spennende ut! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Endelig fått inn en 2.4 GHz hvit MacBook. Deilig. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Dere får hjelpe meg litt. Er avstemning om hvem som skal vinne revyprisen! Er dere snille velger dere Elvebakkenrevyen/Elvebakkrevyen her: http://oslopuls.no/kunst/article2175825.ece Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Hjelper seff til med å få dere til å vinne! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Endelig fått inn en 2.4 GHz hvit MacBook.Deilig. Nok ein som har fått øydelagt sinnet sitt og vendt seg mot ein ny gud. Henrik: Kva skal du hos facebook? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 NDA, NDA! Neida, det er fortsatt ein "kanskje", men det er snakk om eit møte ang. ein litt utvida API. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Endelig fått inn en 2.4 GHz hvit MacBook.Deilig. Gratulerer. Absolutt en god maskin, tror ikke du kommer til å angre et millisekund Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 NDA, NDA! Neida, det er fortsatt ein "kanskje", men det er snakk om eit møte ang. ein litt utvida API. Aj aj! Stilig. Men korleis har du havna i kontakt med dei angåande slikt? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 My guess er at han driver med noe sosialt for NRK? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Aj aj! Stilig. Men korleis har du havna i kontakt med dei angåande slikt? Det er ikkje akkurat som om eg reiser bort dit av private grunner - ein av kundane mine har eit ganske så stabilt samarbeid med Fb, og det er i relevans til dét. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Spennande altså, få høre litt om det på mail, Henkis Har du forresten ringt hu russedama? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Har ikkje gjort det enda, nei. Skal fikse i morga. Husker du kva ho ville? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Hanky-panky. Garantert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå