Steinmann Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Rett under new topic helt øverst.. </forumsupport> Synes jeg burde bli moderator pga dette Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Du burde bli moderator fordi Mikael er noob? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvordan skulle jeg vite at det lå der, og ikke på Kontrollpanel > Foruminnstillinger? Dumme dumme ipb. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Meeen, hva i all verden hadde dette med kafeen å gjøre? Skjerpings. --- Uff, er så håpløst med webdesigns hvor et vertikalt grid skal opprettholdes. Hater å sette statiske høyder på ting. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Meeen, hva i all verden hadde dette med kafeen å gjøre? Skjerpings. --- Uff, er så håpløst med webdesigns hvor et vertikalt grid skal opprettholdes. Hater å sette statiske høyder på ting. Vi som implementerere trenger ikke tenke på grids Hvis designeren har laget noe som ikke passer i den virkelige verden får det være hennes problem.. Ingen som er for at jeg skal bli mod altså? WHEE!!!!!!!!! Endret 6. mars 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Har noen av dere prøvd IE8-betaen enda? Mhm... HW.no( http://www.hardware.no/sok/?query=ting ) ble helt creazy i IE8. Endret 6. mars 2008 av CissaM Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 CissaM: Layouten er ødelagt i Fx 2.0.0.12 også, så det er vel ikke bare et IE8-problem. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Jeg har blogg med innhold Og jeg kunne godt tenke meg på å være med på et annonsenettverk som deck. Endret 6. mars 2008 av rødøye Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Og jeg kunne godt tenke meg på å være med på et annonsenettverk som deck. Flott, at jeg ikke er den eneste med tanken. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Kan sikkert være med, jeg òg. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvem skal eventuelt lage annonsesystemet? Bare vi ikke strander like kraftig som med webkafeen.no -- som forøvrig også kan inkluderes i "fellesskapet" når den en gang blir lansert. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 *glede seg sinnsykt til webkafeen.no lanseres* Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 /me gleder seg til sommerferien. Webkafeen.no er litt for langt unna Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Hvem skal eventuelt lage annonsesystemet? Done. http://henriklied.no/viewad/ Helvetica har betalt meir enn userfield og fourmargins, så han ser du oftare. Endret 6. mars 2008 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Server side-folk, må en submit-funksjon kjøres via en <input type="submit" /> - eller kan dette også være en <a> med litt AJAX inne i bildet? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvem skal eventuelt lage annonsesystemet? Done. http://henriklied.no/viewad/ Helvetica har betalt meir enn userfield og fourmargins, så han ser du oftare. Og administrering gjøres hvor? Hvilke algoritmer for å vise annonser bruker du der? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Server side-folk, må en submit-funksjon kjøres via en <input type="submit" /> - eller kan dette også være en <a> med litt AJAX inne i bildet? Du har jo også <button type="submit">Hei og hå</button>. Men det er jo bare å hive en event-listener på hva som helst om det skal basere seg på AJAX... Endret 6. mars 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Og administrering gjøres hvor? Hvilke algoritmer for å vise annonser bruker du der? Administrasjon er midlertidig på henriklied.no/admin. Algoritmene er top secret. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Server side-folk, må en submit-funksjon kjøres via en <input type="submit" /> - eller kan dette også være en <a> med litt AJAX inne i bildet? Du har jo også <button type="submit">Hei og hå</button>. Men det er jo bare å hive en event-listener på hva som helst om det skal basere seg på AJAX... Nei, blir for likt input, a-element er mer fleksibelt i forhold til image-replacement o.l - men ja, trengs nok AJAX for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå