Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Må innrømme at jeg har vært veldig skeptisk til filmen og lo også av den. Men tenkte jeg skulle se litt av den i går kveld og det startet med at de viste bilder fra New York. Siden jeg har vært i New york så jeg mange kjente plasser hvor jeg har vært. Til og med skrifter/logoer som jeg har lest når jeg var der. Men tenkte ikke så mye over det og jeg drømte meg litt bort mens mer og mer av selve filmen kom inn i hodet mitt. Den ble mer og mer interesassant. Hvordan ting og tang ble gjort ble rett og slett litt facinerende. Da kom det opp for meg at jeg var allrede midt i filmen. Jeg hadde rett og slett lyst til å se hele men måtte legge meg.

 

Ble positivt overrasket over hvor interessant denne filmen er.

Lenke til kommentar
Om noen vet om en freelance webdesign / grafisk design jobb på lur, si i fra - jeg er sulten!

Snakket med Fabe?

Nei, men det virket jo som om dere har ansatt en ny og ikke trenger meg? Forestillingene er over på mandag, er usikker på om jeg skal ta kontakt nå, eller vente til mandag.

 

 

Så et norsk byrå som var ute etter en her på Computerlove, men var nok heltid. Har du sjekket job boards, Sparkle?

 

Sett på en del boards, freelanceswitch osv - men ser et problem med tidssoner om det er snakk om jobb i USA osv. Skal sjekke ut computerlove!

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Om noen vet om en freelance webdesign / grafisk design jobb på lur, si i fra - jeg er sulten!

Snakket med Fabe?

Nei, men det virket jo som om dere har ansatt en ny og ikke trenger meg? Forestillingene er over på mandag, er usikker på om jeg skal ta kontakt nå, eller vente til mandag.

 

 

Så et norsk byrå som var ute etter en her på Computerlove, men var nok heltid. Har du sjekket job boards, Sparkle?

 

Sett på en del boards, freelanceswitch osv - men ser et problem med tidssoner om det er snakk om jobb i USA osv. Skal sjekke ut computerlove!

 

Takk :)

 

Jo fler jo bedre :)

Du vil jo uansett jobbe freelance.

 

Det betyr jo bare at vi kan påta oss flere oppdrag :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...