Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Blitt diskutert før, men hvordan får man mest like farger og kontraster fra Photoshop til en ferdig png/jpeg sett i en browser?

Er både relevant for webdesign, men også faktisk relevant hvis man skal publisere bilder på nettet som da blir sett i en browser(deviantart f.eks).

 

Edit: legger til et eksempel. Her er et bilde sett i Opera etter save for web i png, og til høyre er det direkte fra PS.

Image -> Convert to profile -> sRGB ....?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, den der har tatt noen timer i After Effext og sikkert et par 3D-programmer også.. Men rå video i hvertfall! :D

Helvetica-filmen

Den må skaffes fra noe annet enn GVideos altså :)

 

Edit: Forresten noen som vet om et faktureringsprogram for Mac (gjerne norsk og helst gratis)? Jeg trenger det til et fint oppdrag jeg har fått meg nå.

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar
Tester Billings jeg, er laget ganske så internasjonalt, og ikke koster det alt for mye heller. Hvis ikke er sendregning et alternativ, ja :)

Dropp det - HansaWorld FirstOffice Professional er det beste for Mac (at det er norsk er også eit pluss). Du har også regnskapet integrert i programmet. Absolutt verdt det. Regnskap i Excel er eit forbanna herk. :p

 

Kor mange er det her som har ein blogg? Oppfølgingsspørsmålet blir då: Er det interesse for å starte eit annonseringsnettverk som The Deck? Det må sjølvsagt kun vere varer som vi har testa ut sjølv (samme ideologi, liksom). Kunne blitt morsomt. :)

I startfasen burde vi nok legge oss enten veldig lavt i pris eller heilt gratis.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...