dan1el Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Blitt diskutert før, men hvordan får man mest like farger og kontraster fra Photoshop til en ferdig png/jpeg sett i en browser?Er både relevant for webdesign, men også faktisk relevant hvis man skal publisere bilder på nettet som da blir sett i en browser(deviantart f.eks). Edit: legger til et eksempel. Her er et bilde sett i Opera etter save for web i png, og til høyre er det direkte fra PS. Image -> Convert to profile -> sRGB ....? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 http://www.microsoft.com/windows/ie/ie8/we...en/default.html Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) *Legge inn IE8* Fan, måtte vasse hjem fra jobb i dag, Bergen ass. Meh, M$ got me fooled – Neida, funket nå, måtte bare prøve litt. Endret 5. mars 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 http://download.microsoft.com/download/7/e...sXP-x86-ENU.exe Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 installerer den over IE6/7 ? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Ja. Klarer ACID2, men ikke på http://acid2.acidtests.org Endret 5. mars 2008 av dan1el Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Synes det sto veldig lite om ny css støtte. Tydeligvis har de støtte for :before og :after noe jeg synes er ganske stort! Uten å si noe om det. Tenk dere IR uten å måtte bruke ekstra elementer Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Hvordan skal jeg oppdatere Windows na da? For Update ble ikke stottet nei. Hvorfor kommer det rare ting ved siden av listene mine nederst pa siden min? http://stale.nl Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Microsoft Update fungerer ikke Dårligt av Microsoft.. Birger Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Helvetica-filmen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Justice - DVNO Hmm, den der har tatt noen timer i After Effext og sikkert et par 3D-programmer også.. Men rå video i hvertfall! Helvetica-filmen Den må skaffes fra noe annet enn GVideos altså Edit: Forresten noen som vet om et faktureringsprogram for Mac (gjerne norsk og helst gratis)? Jeg trenger det til et fint oppdrag jeg har fått meg nå. Endret 5. mars 2008 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 SendRegning.no har fungert flott for meg, sleit med å finne et godt og enkelt program. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Tester Billings jeg, er laget ganske så internasjonalt, og ikke koster det alt for mye heller. Hvis ikke er sendregning et alternativ, ja Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Er det noen som har sett litt på de nye Vista fontene? De er jo en otrolig forbedring, spesielt synes jeg at Condara og Constantia er gode. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Calibri er også en god standardfont, syns jeg. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Tester Billings jeg, er laget ganske så internasjonalt, og ikke koster det alt for mye heller. Hvis ikke er sendregning et alternativ, ja Dropp det - HansaWorld FirstOffice Professional er det beste for Mac (at det er norsk er også eit pluss). Du har også regnskapet integrert i programmet. Absolutt verdt det. Regnskap i Excel er eit forbanna herk. Kor mange er det her som har ein blogg? Oppfølgingsspørsmålet blir då: Er det interesse for å starte eit annonseringsnettverk som The Deck? Det må sjølvsagt kun vere varer som vi har testa ut sjølv (samme ideologi, liksom). Kunne blitt morsomt. I startfasen burde vi nok legge oss enten veldig lavt i pris eller heilt gratis. Endret 6. mars 2008 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Spørsmålet er vel, hvor mange har en blogg som de skriver på? ^^ Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Spørsmålet er vel, hvor mange har en blogg som de skriver på? ^^ De fleste lager vel en blogg, så skriver de 1 innlegg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå