j-- Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Kiman: For ikke å glemme at Kim er et jentenavn i statene Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Som.. Kim Possible Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Vet ikke med dere, men sist jeg sjekket bodde jeg i norge. Mikael: Baserer den seg på tall fra ssb eller har du lagt inn masse driit? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Tipper den tar utgangspunkt i antall konsonantar og vokalar samt ein par "reglar" for korleis navn er. Har sett ei liste med slike trekk som i stor grad stemmer overeins med røynda (ååh, lekkert ord). Eg er dog ikkje jente. Endret 29. februar 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Eg er dog ikkje jente. Du lurer ingen... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Vet ikke med dere, men sist jeg sjekket bodde jeg i norge.Mikael: Baserer den seg på tall fra ssb eller har du lagt inn masse driit? Den i utgangspunktet bare på om siste bokstav er konsonant eller vokal. Noen navn eller endelser på navn må legges inn menuelt, men erfaringen så langt er at tett oppunder 100 % av navnene blir riktige med ca ~15 unntak for hvert kjønn. Men det med SSB er vel en mulighet det også. Sjekke hvilket kjønn det er flest av Endret 1. mars 2008 av Mikael Berg Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hvordor blir Jessie jente? det luer jeg på... Jesper blir dog guttenavn Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Interessant nok blir er Statoil gutt og Hydro jente. Ikke rart det gikk som det gikk. Samme er også Dobbleclick og Google, Microsoft og Yahoo. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Få se sauce da, Mikkie (jente). Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Elvebakkenrevyen 2008 fikk sekser i anmeldelsen av Aftenposten: http://oslopuls.no/kunst/article2282995.ece Og ja, jeg er skuespiller! Nice. Nadderud fikk 5. Ikke så verst det heller. Noen litt døe sketjer innimellom, men ellers veldig bra. Var dog ikke med selv ettersom jeg flytta til Grimstad. Ellers hadde jeg nok vært med å sikra en 6'er. I morgen blir det bort på Sandvika for å se hvor mye dårligere revyen der var. (Første revyår for Sandvika.) Endret 1. mars 2008 av JonT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Eg er dog ikkje jente. Du lurer ingen... Håh, har lurt så mangt opp igjennom tidene Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Eg er dog ikkje jente. Du lurer ingen... Håh, har lurt så mangt opp igjennom tidene Haha, du hadde jo langt hår og det hele Kjenner jeg er litt sliten idag altså, enda vi aldri dro ut.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Don't be an asshole Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Don't be an asshole Faktisk veldig enig med Jeff -- han har mange gode poeng Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Veldig gammalt poeng though Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Ah, dæjli - Opera 9.5 synced up på MBP'en og PCen :--) Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Ah, dæjli - Opera 9.5 synced up på MBP'en og PCen :--) Hvem trenger det når man har Delicious? Beklager, kunne ikke dy meg med å videreføre kaféhumoren. Endret 2. mars 2008 av JonT Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Vurderte delicious, men da må jeg jo ha den siden oppe, hele tiden. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Delicious extension! Evt. bookmark-dritt. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Bookmark-dritt? Blir nok mye bedre å bruke Opera sin sync. à .mac-sakene. Designer, coder – separate roles or one? – hva mener dere? Endret 2. mars 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå