Magnus Holm Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Njæ, jeg vil ha en footer, men vet ikke helt hva annet som kan stå der... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Kva med ein dårlig vits? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Kommer IE8 iår? Så for meg den komme om sån 2-3 år jeg.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Beta er vel dette kvartalet, etter den MIX-konferansen. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Når kommer Opera 10? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 når den er ferdig utviklet? Håper det er slutt på å sette en dato tre år i forveien - da det er helt urealistisk å kunne vite dato for når ett fremtidig program blir ferdig.. Men at MS nå har begynt å jobbe med neste utgave av IE burde ikke overraske noen - IE7 ble lansert for godt over et år siden ... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 De er jo ikke de kjappeste da.. Itavisen mener den skal komme i første halvår iår liksom.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Hva het den siden der man kunne sjekke hvor stor siden din var? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Kan du ikke bruke YSlow? Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Les og ler Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Hva het den siden der man kunne sjekke hvor stor siden din var? I Opera kan du sjekke det ved å folde ut høyre flipp: Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 SVART: Den nye svartfargen er mye svartere enn denne svartfargen, som er den svarteste svartfargen som finnes i bildebehandlingsprogrammet Photoshop. Jaja. Bestilte meg domene/webhotell på Subsys, jeg. I mangel av fantasi: mikbe.com. Får heller kjøpe noe mer fancy domene senere, om jeg kommer på noe lurt. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Høres ut som prinsen av Kenya, M'beke! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Vurderte bennyb.org Lenke til kommentar
Leon Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Les og ler Hehe, sitat! Til saken: Absolutt. Firefox har virkelig tørna i det siste når det gjelder ustabilitet. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Med eller uten extensions? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Les og ler Hehe, sitat! Til saken: Absolutt. Firefox har virkelig tørna i det siste når det gjelder ustabilitet. Kan være enig der .. opplever av og til et par gode krasj. Heldigvis er det bare å restore session, da. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hva het den siden der man kunne sjekke hvor stor siden din var? I Opera kan du sjekke det ved å folde ut høyre flipp: Opera er uaktuelt for testing. YSlow funka fint, ny extension jeg må installere på alle maskiner jeg kommer over Endret 26. februar 2008 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har et input som for hver nye bokstav skal kjore checkname() JS funksjonen som sjekker via AJAX databasen for om navnet er der. Provde onKeyUp, men da forsvant markoren fra feltet. Hvordan far jeg den tilbake? Evnt en bedre mate a gjore det pa. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Kan du ikke gjøre noe slikt for å fokusere på feltet? document.getElementById("field").focus() Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå