Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Kewl, joda.

Absolutt enig med det at menyen forsvinner når du beveger deg nedover i menyen, det betyr at du må se et stykke til venstre for å klare å navigerer deg i menyen. Ser dog ikke helt poenget med at studiene i den horisontale rekken vises (annet enn at det er «fiffig»), vertfall ikke når det kun er de til venstre som vises (hadde hele blitt vist, slik at man kunne se f.eks alle årsstudier hadde det blitt en annen (unyttig?) funksjonalitet).

Syns slik funksjonalitet passer bedre i slike sammenhenger, hvor det ikke kommer mer informasjon jeg ikke trenger når jeg holder musa et sted i tabellen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva syns folk om menyløsningen for studier her, egentlig? Syns ikke det var helt riktig sted å bruke slik funksjonalitet..

Synes det faktisk var en litt artig løsning jeg. Degraderer nesten brukbart for brukere uten påslått javascript også.

Om den fungerer mer effektivt navigeringsmessig enn mer "konvensjonelle" løsninger vil jeg ikke uttale meg om.

Joda.

Dog forsvinner vel lesbarheten en smule på noen punkter, blant annet årsstudium i IT, hvor man må inni skjermen før man ser hva som står der.. :)

Edit: Dobbeltposting for moderatorer er lov.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Den var litt kewl, men har sine feil. Når jeg har pila over "IT", og så får opp en meny nedover, vil jeg at menyen fortsatt skal være der når jeg kjører pila nedover menyen. I stedet forsvinner den og den horisontale rekken med ruter blir synlig. Kanskje burde heller både horisontal rekke og vertikal rekke alltid være synlig.

--

Eksempel på side som sikkert så ordentlig godt ut før kontorpersonalet slapp til på CMS-et

Synd at menyen bug'er i Opera da. Det er ikke alltid den fungerer når man skal gå på underkategorier. Den forsvinner når

du beveger musen nedover. 

EDIT: Var vist mer som bug'er. Bakgrunnen kollapser i tillegg. Høyre bakgrunn er under innholdet.

Kim...

Endret av Kim T
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...