Marvil Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Kewl, joda. Absolutt enig med det at menyen forsvinner når du beveger deg nedover i menyen, det betyr at du må se et stykke til venstre for å klare å navigerer deg i menyen. Ser dog ikke helt poenget med at studiene i den horisontale rekken vises (annet enn at det er «fiffig»), vertfall ikke når det kun er de til venstre som vises (hadde hele blitt vist, slik at man kunne se f.eks alle årsstudier hadde det blitt en annen (unyttig?) funksjonalitet). Syns slik funksjonalitet passer bedre i slike sammenhenger, hvor det ikke kommer mer informasjon jeg ikke trenger når jeg holder musa et sted i tabellen.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Hva syns folk om menyløsningen for studier her, egentlig? Syns ikke det var helt riktig sted å bruke slik funksjonalitet.. Synes det faktisk var en litt artig løsning jeg. Degraderer nesten brukbart for brukere uten påslått javascript også. Om den fungerer mer effektivt navigeringsmessig enn mer "konvensjonelle" løsninger vil jeg ikke uttale meg om. Joda. Dog forsvinner vel lesbarheten en smule på noen punkter, blant annet årsstudium i IT, hvor man må inni skjermen før man ser hva som står der.. Edit: Dobbeltposting for moderatorer er lov. Endret 25. februar 2008 av Marvil Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 @Marvil: Derfor jeg skrev "nesten brukbart". Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Touchè. Touché, herr moderator. Endret 25. februar 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Liker bedre at den peker til venstre.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Den villaforsikringstabellen var helt ubrukelig på PC-en her (på jobb). 450 MHz/512 MB var langt fra nok. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 2008, Mikael. 2008. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Den var litt kewl, men har sine feil. Når jeg har pila over "IT", og så får opp en meny nedover, vil jeg at menyen fortsatt skal være der når jeg kjører pila nedover menyen. I stedet forsvinner den og den horisontale rekken med ruter blir synlig. Kanskje burde heller både horisontal rekke og vertikal rekke alltid være synlig. -- Eksempel på side som sikkert så ordentlig godt ut før kontorpersonalet slapp til på CMS-et Synd at menyen bug'er i Opera da. Det er ikke alltid den fungerer når man skal gå på underkategorier. Den forsvinner når du beveger musen nedover. EDIT: Var vist mer som bug'er. Bakgrunnen kollapser i tillegg. Høyre bakgrunn er under innholdet. Kim... Endret 25. februar 2008 av Kim T Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 2008, Mikael. 2008. Det offentlige, Anders. Det offentlige. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 2008, Mikael. 2008. Det offentlige, Anders. Det offentlige. And we have a winner! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 2008, Mikael. 2008. Det offentlige, Anders. Det offentlige. Da har du valgt feil offentlig arbeidsplass. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Enig. Sitter med 20" ws og dualcore Intel-prosessor her. Regner med at folka på norge.no ikke har det dårligere, eller hva, Marvil? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Noen som kan komme med noen anbefalte proxy-(script?) som jeg kan installere på webserveren min? Slik som denne Endret 25. februar 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Er ikke PHPproxy (elns) mye brukt? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Er ikke PHPproxy (elns) mye brukt? Jo, men. Virker ikke som den er tilgjengelig lenger. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Hva med PHProxy? Har ikke testet det selv. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Det lå der ja. Supert! Takk skal du ha clvn Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Enig. Sitter med 20" ws og dualcore Intel-prosessor her. Regner med at folka på norge.no ikke har det dårligere, eller hva, Marvil? Neida. 22" ws + 19" på samme prosessor er vel status her.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Apple 23" Cinema her, og 14" fra MBP da. Hein; ny rek. på implementasjon, 2 timar - validert xhtml, css uten msie-bøgz, slå den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå