Chasseur Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Minn meg på å aldri, aldri igjen lage portal for andre folk. Spesielt når de ikke har god smak (som jo er min smak, aight?) Og nå får jeg da faktisk beskjed om at RU fra nå av vil ha penger av fremtide oppdrag om jeg velger å legge ved deres logo i porteføljen min. Når jeg laget logoen? Herregud. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Du kan jo enkelt og greit be dem om å dra til helvete, Eirikeb. Den er din til å vise til så mye du vil uten at de kan stille slike krav. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Jaujau, men er nok upopulær nok der allerede, men skrev ett passe skarpt innlegg tilbake. Selvsagt driter jeg i det om de finner på det, med mindre medlemskapet mitt faktisk plikter meg til å betale til dem. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Har man laget noe er det ditt med mindre noe annet er spessifisert. Fyttigrisen så full man blir, måtte følge(les: bære) en kompis jøvlig langt idaf fordi han va litt pussa! Må finne dato for inflyttnnngs. Mens sifa er vel fint først? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Sifa er alltid fint først! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Sofa var vel det jeg prøvde å få frem.. Hadde vært fantastisk med en sofa nå Kanskje jeg skal ringe på hos naboen å spørre om å få være fyllesyk på sofaen hans.. - http://www.smashingmagazine.com/2008/02/22...-and-calendars/ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Sofa var vel det jeg prøvde å få frem..Hadde vært fantastisk med en sofa nå Kanskje jeg skal ringe på hos naboen å spørre om å få være fyllesyk på sofaen hans.. - http://www.smashingmagazine.com/2008/02/22...-and-calendars/ Seng > sofa til å slappe av. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 What is Graphic Design? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Hehe, den var jo nesten litt bra Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Den var ganske spot on. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Breaking news: Deface av oslokino.no. Synes synd på de som administrerer oslokino.no nå. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Sheesh, sånt er så alt for teit. Tøffe scriptkids med for mykje fritid :\ Det vanlige innholdet er jo der though, skru på Author-mode i Opera and take a look Endret 23. februar 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Det er garantert et SQL-injection-angrep, og det eneste som gjør at siden er slik er et link til et stilark som ligger på http://s0f.t35.com/. Ekle scriptkiddies ._. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Nå er siden til oslokino oppe igjen... et par timer etter den ble angrepet Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 CaZIO BrA Du HoLdEr OpPsYn! Whats he building in there? I bet he spent a little time in jail... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Noen som bruker Twitter her ? EDIT: Nå er jeg utrolig trøtt.. Kanskje på tideå komme seg i seng snart - var ikke klar over hvor mye klokka er blitt! Endret 24. februar 2008 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) CaZIO BrA Du HoLdEr OpPsYn!Whats he building in there? I bet he spent a little time in jail... Du drikker altfor mye Noen som bruker Twitter her ? Jeg bruker det ikke, jeg synes egentlig ikke det er noe praktisk i det hele tatt. Endret 24. februar 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Twitter er teit. --- http://asdataservice.com/ ASdataservice tilbyr stilfulle og funksjonelle websider, som hjelper deg til å synes på internett.Vi er spesialister på webdesign, og tar på oss både små og store oppdrag. Vi benytter oss ikke av ferdige løsninger basert på maler, men bygger opp designet fra bunnen av - alle med et unikt utseende. Er det bare meg som blir .. litt småsint? Endret 24. februar 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Blir vel noe á Facebook og MSN sin personlige meldinger, er jo greit det – men har ikke satt meg inn i det, sikkert greit om du vil ha litt kontakt med f.eks webfolk, som du ikke er venner med på Facebook / MSN. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Twitter er teit. --- http://asdataservice.com/ ASdataservice tilbyr stilfulle og funksjonelle websider, som hjelper deg til å synes på internett.Vi er spesialister på webdesign, og tar på oss både små og store oppdrag. Vi benytter oss ikke av ferdige løsninger basert på maler, men bygger opp designet fra bunnen av - alle med et unikt utseende. Er det bare meg som blir .. litt småsint? De som driver siden har jo dysleksi. "Webdiseign", "hjeme side" etc. etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå