Kim T Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Ok så det skilles ikke på elementer med andre ord. Var egentlig det jeg var ute etter. Får bruke klasser i stedenfor. Da har jeg i alle fall "skinnet" i behold. Takk for oppklaringen. Kim... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=914179 Anyone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Kjører du 32- eller 64bit versjonen av Vista ? Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) noen som har link til en side som beskriver og forklarer dette med overskrift i bilde med low opacity bakgrunn. EDIT: Fant denne siden som beskriver hva jeg ønsker. Men regner med det ikke er så lurt å ruke dette. F.eks I.E 6 takler vel ikke dette. http://www.depiction.net/tutorials/css/opacity.php Endret 20. februar 2008 av Kim T Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 For en ironisk logo Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Tar den ikke... Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 rund sirkel. Du studerer for evig. Evig student? Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 og stort tomt hull i midten, tom i hodet? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Det er vel orddelingsfeil? Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Tja.. når du tenker sånn på det, så skulle det vel egentlig vært en "-" etter utdannings... Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Er vel en "uskreven" regel om at bindestrek og slikt kan fjernes i logo bruk. Uten at det ansees som orddelingsfeil/skrivefeil. Kim... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Er vel en "uskreven" regel om at bindestrek og slikt kan fjernes i logo bruk. Uten at det ansees som orddelingsfeil/skrivefeil. Kim... Kan godt hende, men i vanlig tekstsamanheng skal du skrive logobruk. Skaflem: 32-bit vista. Men er tydeligvis ikkje minnet likevel, i alle fall ikkje som gjer Opera så fryktelig ustabil. Testa med ei og ei brikke no, og Opera går bananas uansett. Og det er det som er mitt største problem. :\ Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Bytt til Firefox, de er mye bedre på minnebruk enn Opera. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 hah, good one. Hvilken Opera versojn bruker du? Provd 9.5? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Prøvd alt fra og med 9.20 til 9.26, samt 9.50b. Samme problem uansett. And i just cant see why. Men formaterte i gårkveld, og la nettopp inn 9.50b no. Skal gå igjennom absolutt alle merkelige og utenkelige instillinger for å sjå etter feil no, men.... :\ Men sånn etter tre minutt testing ser i alle fall 9.5b ut til å vere meir stabil. Ut i frå noko eg las på opera-foruma ein plass så ser det ut som at når eg installerer Firefox etter Opera, så er det verdiar i instillingane til Opera som blir endra til å lese plugins frå Firefox-mappa. Elns. Hm. Endret 20. februar 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 hovedkort eller prosessor som tuller litt da? Eller en sliten harddisk? Nei, tvilsomt i grunn.. Men om du har flere fysiske disker kan du installere windows + røklet på en av de andre (bare for å eliminere muligheten for hdd-feil). Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Hos meg er den siste 9.5b ustabil, sa jeg nedgraderte til 9745. Far vente til neste build med de kule nye tab greiene. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Trur ikkje det er harddisken. Ikkje typisk harddiskproblem at eit program plutselig kræsjar på den måten og er klart for å starte på nytt etter to sekund. Hovedkort, CPU eller Minne trur eg det er som forårsakar dei rare feilmeldingane frå Windows. Ang. Opera sin ustabilitet trur eg det er ein kombinasjon av den andre feilen og noko rart med instillingar ein plass. Evt. kan det vere driverproblem, sjølvsagt. Men har liksom oppdatert alt av chipset-driverar etc. Men får teste litt meir trur eg. Tilsynelatande blitt betre etter formateringa i gårkveld i alle fall. Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Om det er plugins som føkker Opera for deg kan du jo finne ut av ved å kjøre uten plugins aktivert en aldri så liten stund. F12 → [ ] Enable plugins, men det visste du vel. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Er vel en "uskreven" regel om at bindestrek og slikt kan fjernes i logo bruk. Uten at det ansees som orddelingsfeil/skrivefeil. Kim... Kan godt hende, men i vanlig tekstsamanheng skal du skrive logobruk. Ja, jeg har aldri vært noen mester i å skrive. Det har jeg faktisk bevis på. (NG og G) Er vel ikke så mange her som husker disse karakterene. Men den feilen der burde jeg ha klart å rette opp i. Skriver man fort å "gæli" så skjer slikt av og til. Kim... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå