Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel en "uskreven" regel om at bindestrek og slikt kan fjernes i logo bruk. Uten at det ansees som orddelingsfeil/skrivefeil.

 

Kim...

 

Kan godt hende, men i vanlig tekstsamanheng skal du skrive logobruk. :)

 

Skaflem:

32-bit vista. Men er tydeligvis ikkje minnet likevel, i alle fall ikkje som gjer Opera så fryktelig ustabil. Testa med ei og ei brikke no, og Opera går bananas uansett. Og det er det som er mitt største problem. :\

Lenke til kommentar

Prøvd alt fra og med 9.20 til 9.26, samt 9.50b. Samme problem uansett. And i just cant see why.

 

Men formaterte i gårkveld, og la nettopp inn 9.50b no. Skal gå igjennom absolutt alle merkelige og utenkelige instillinger for å sjå etter feil no, men.... :\

 

Men sånn etter tre minutt testing ser i alle fall 9.5b ut til å vere meir stabil. Ut i frå noko eg las på opera-foruma ein plass så ser det ut som at når eg installerer Firefox etter Opera, så er det verdiar i instillingane til Opera som blir endra til å lese plugins frå Firefox-mappa. Elns. Hm.

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Trur ikkje det er harddisken. Ikkje typisk harddiskproblem at eit program plutselig kræsjar på den måten og er klart for å starte på nytt etter to sekund. Hovedkort, CPU eller Minne trur eg det er som forårsakar dei rare feilmeldingane frå Windows. Ang. Opera sin ustabilitet trur eg det er ein kombinasjon av den andre feilen og noko rart med instillingar ein plass.

 

Evt. kan det vere driverproblem, sjølvsagt. Men har liksom oppdatert alt av chipset-driverar etc.

 

Men får teste litt meir trur eg. Tilsynelatande blitt betre etter formateringa i gårkveld i alle fall.

Lenke til kommentar
Er vel en "uskreven" regel om at bindestrek og slikt kan fjernes i logo bruk. Uten at det ansees som orddelingsfeil/skrivefeil.

 

Kim...

 

Kan godt hende, men i vanlig tekstsamanheng skal du skrive logobruk. :)

 

Ja, jeg har aldri vært noen mester i å skrive. Det har jeg faktisk bevis på. :blush:  (NG og G) Er vel ikke så mange her som husker disse karakterene. Men den feilen der burde jeg ha klart å rette opp i. Skriver man fort å "gæli" så skjer slikt av og til.  

 

Kim...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...