Marvil Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Fjernet videoen din Ståle, da den var fjernet fra YouTube pga opphavsrettsproblemer. Steinmann; Artig.. Endret 20. februar 2008 av Marvil Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 http://www.clickcom.com/ Det burde vært et organ som utsteder tillatelser før en kan starte en slik virksomhet som dem over. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Hele bransjen burde vel vært lisensiert med fornyelsesplikt hvert andre år ellerno.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) http://www.clickcom.com/ Det burde vært et organ som utsteder tillatelser før en kan starte en slik virksomhet som dem over. Synes faktisk ikke det var så ille jeg altså. Koden var jo grusom selvfølgelig.. Endret 20. februar 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
semafor Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Alle webdesignere skulle hatt en kynisk businessmann i seg. Clickcom tjener sikkert nok. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Synes faktisk ikke det var så ille jeg altså. Kikket du på McColl Partners? For eksempel overskriften på dette dokumentet. Kynisk bransje ja... Lager ikke noe mer enn det kunden tror er bra. Men kvantitet og inntjening foran kvalitet er jo et fenomen vi ser overalt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Det er mest sannsynlig noe kunden har gjort etterpå Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Don't Click It Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Kunden interesserer seg ikke for design før de ser siden sin på nett Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Don't Click It Selv om ideen er døfødt i mitt syn, og musepilen føles å være i veien siden du ikke kan flytte den bort fra innholdet, er det der den mest geniale siden jeg har sett hittil i dag Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 For ikke å snakke om 0ld Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg vet at den er 0ld, men tror ikke den har vært oppe i kafeen før... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Joda. Er så kult når selgere spør om du kan ha noe ferdig til en dato og jeg sier nei og de sier: "Joda, det klarer du fint" Som om de vet noe om det Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 For ikke å snakke om 0ld Ja skulle jeg fått med meg alt som er på nettet, hadde det ikke vært mye tid til overs for andre sysler Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 For ikke å snakke om 0ld Ja skulle jeg fått med meg alt som er på nettet, hadde det ikke vært mye tid til overs for andre sysler Har jeg noen gang sagt at jeg driver med andre ting? Den er old i kafeen også. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Noen som ser på The IT Crowd her? Kanskje litt sent, men nå ser jeg på The IT Crowd Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Noen som ser på The IT Crowd her? Kanskje litt sent, men nå ser jeg på The IT Crowd Så på sesong 1, men synes det har tapt seg i sesong 2.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Hva er poenget med å svare på en over to år gammel post ? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Bedre å svare på en to år gammel post, enn en to år gammel tråd Endret 20. februar 2008 av Magnus Holm Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Bedre å svare på en to år gammel post, enn en to år gammel tråd Hvordan fant du den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå