Arve Systad Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Enhver person ville frifunnet meg om jeg slettet posten til Arve og lot min egen bli post nr 60.000, right? Selv om dette er svar nr 60.000 i det minste.. Greia er å ha post-id 60 000 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 I HAZ Ginger! Ordna meg det her om dagen, var noen greie oppdateringer, men ikke så mye merkbart. Hater den sorte 20-30 piksel høye toppen, får man fjernet den? Har ikke sett så mye på det å dele feeds på en side, men jeg har nå Netvibes.com/tor :-) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 En ting jeg har lurt på i lengre tid nå... Hva gjør egentlig <br clear="all">? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Kan det vaere det samme som clear: both ? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 flotte forumet... Noen som gidder fikse? Ueland? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Ja, det var clear:both jeg mente.. Hva gjør den? Og hva er forskjellen på <span class="spacer"></span> og <span class="spacer"/> ? Endret 18. februar 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 http://www.w3schools.com/css/pr_class_clear.asp span er vel ikke et selfclose element. Sa det er bare den forste som er lovlig. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Okay, for det fungere sånn halvveis med den siste også. Er div en selfclose? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Noen andre her som ble invitert til Netvibes Ginger beta? Fikk det nå. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Okay, for det fungere sånn halvveis med den siste også. Er div en selfclose? Nei. Mikael; Jeg fikk ikke til klassen din. Eller.. Jeg far ihvertfall ikke opp poster path-en. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Bjørnshol: Leser du ikke kaféen? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Har ikke vært her på en stund nå nei. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg og Skaflem har vaffal. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Link til kafèen? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Dette er kafeen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Link til kafèen? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=900735 For å finne ut kva clear gjer, les Containing Floats - den forklarer det heile godt. Og det er òg greit å slå opp i spesifikasjonen til CSS (evt HTML om det var det det skulle gjelde) på w3.org. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Link til kafèen? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=900735 For å finne ut kva clear gjer, les Containing Floats - den forklarer det heile godt. Og det er òg greit å slå opp i spesifikasjonen til CSS (evt HTML om det var det det skulle gjelde) på w3.org. Åh.. Trodde dere snakket om den nye dere driver og utvikler jeg.. Takk for informasjonen ang. clear greiene.. Kanskje dette gjør kodingen enklere, eller ikke. Det finner jeg vel ut. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Noen andre her som ble invitert til Netvibes Ginger beta? Fikk det nå. Samme her! Men jeg har ikke fått utforsket mulighetene skikkelig ennå. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Mikael; Jeg fikk ikke til klassen din. Eller.. Jeg far ihvertfall ikke opp poster path-en. Ikke min klasse, men uansett. Jeg har bare brukt den til å søke etter film og få tilbake detaljer... Den fungerte fint til det. Se på eksemplene. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Du som brukte den Sett pa eksemplene, og burde tydeligsvis virket. Men det gjor det ikke. Far bare tilbake default, selv om tittelen har en poster. Er kanskje et problem med regex-en, noe jeg ikke kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå