jorgis Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Drøyt, side 3000... :s Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 I HAZ Ginger! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Det vesentlige her er om bibliotekdama er typ 19år og heit, eller typ 65+ og bestemor til 13.. 19 er jo litt smått da (It's known to happen tho..) Det var det du nevner i den siste linja di jeg tenkte på.. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Eller 1500 for de som ikke liker å skifte side hele tiden Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Haha Hun er nok 50+ og bestemor, og egentlig ikke GMILF, men hun er omtrent den eneste andre som er på jobb her i vinterferien. Kanskje jeg kan imponere noen VK2-ere eller VG2-ere når de kommer tilbake, om ei uke. Har hørt at programmeringskunnskaper drar flusst med damer. Herligheten kjører dessverre på en server som ligger bak en proxy og drit, så dere får ikke sett den. Men det ligger en slags proof of concept her. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Herligheten kjører dessverre på en server som ligger bak en proxy og drit, så dere får ikke sett den. Men det ligger en slags proof of concept her. Tøft! Mye styr å få dette til å hente ut fra IMDB eller? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Siden de ikke har noe ordentlig API er det i utgangspunktet litt stress, ja. Heldigvis fant jeg en vidunderlig PHP-klasse som gjør det aller meste av den jobben. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Jess, da har jeg fått meg jobb som servicetekniker i Humac! Sitte og skru Macer hele dagen blir kos Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer Birger Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Jess, da har jeg fått meg jobb som servicetekniker i Humac! Sitte og skru Macer hele dagen blir kos Hah, kos ja. Tru meg, du blir lei av denslags. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer! Er ikke du student lenger, ellerkombinerer du? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Trur han kombinerer det på eit vis, men han er ikkje veldig mykje på skulen for tida Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Arve: Tja, blir jo rutinejobb etterhvert, men er jo utfordrende i begynnelsen. Og jeg er jo fænbåj, så det blir nok morro å sitte å skru i litt eldre Apple-maskiner også, for å se hvordan de ble bygget opp Marve: Er deltidsjobb, så det blir kombinering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Jess, da har jeg fått meg jobb som servicetekniker i Humac! Sitte og skru Macer hele dagen blir kos Gratulerer Hvilken Humac butikk ? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Arve: Tja, blir jo rutinejobb etterhvert, men er jo utfordrende i begynnelsen. Og jeg er jo fænbåj, så det blir nok morro å sitte å skru i litt eldre Apple-maskiner også, for å se hvordan de ble bygget opp Hehe, jajo, poeng det med å vere fanboi Men ingen denslags jobb er veldig luksus i lengden, believe me. Been there, done/doing that, liksom. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer Hvilken Humac butikk ?Er på verkstedet deres, som ligger i Mølleparken. De har ikke verksteder i butikkene sine, så vidt jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Innlegg 60 000! Mølleparken er jo like borti her. Og det er vel strengt tatt der Opera Software har kontora sine, òg. Endret 18. februar 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Enhver person ville frifunnet meg om jeg slettet posten til Arve og lot min egen bli post nr 60.000, right? Selv om dette er svar nr 60.000 i det minste.. Endret 18. februar 2008 av Marvil Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Ingen som bryr seg om sånne tall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå