Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) *tester om invictus har slått av spamcounten i denne tråden* PT: Det kan bli bra det der, men outlook suger jo hardt :| EDIT: Nei, det hadde han ikke Endret 9. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) ikke har han lagt den som sticky heller (for det trengs - NOT) Alle sammen leser første innlegget med invictus sin redigering nuh, så har vi alt på det rene Endret 9. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 PT: Det kan bli bra det der, men outlook suger jo hardt :| Funker fint til mitt bruk Har noen morsomme idéer, men det får dere ikke vite enda Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 PM til invictus *sendt* Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Kunne jeg bare slengt inn at jeg har bestilt ny PC, nei, det er ikke PoleCat, handler ikke på TV-shop , men en maskin... Noen som forresten vet når den dukker ned i postkassa mi? Bestilte fredag fra Komplett. Har dessuten bestilt ei bok om PS, så nå skal jeg au lære noe EDIT, post nummer 200, jubel Endret 9. februar 2004 av EndeligFerie Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) grattis med 200 og ny maskin Pleier ikke at mer enn en uke hvis de har delene på lager. Endret 9. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 hmm, noen som kan låne meg 5000,- til nytt skjermkort, hovedkort og en prossesor ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 selvfølgelig. Post kontonummert ditt og pinkoden til nettbanken så skal jeg overføre sporenstreks Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 edit; noen som vet hvordan jeg kan oversette luftforsvaret til engelsk uten at det høres ut som om jeg var del av en krigførende styrke? Skriver brev til fadderbarnet mitt i en krigsrammet del av Afrika (vet at luftforsvaret på sitt best ikke er annet enn kontorrotter, men dog) AirForce er vel ingen god idè da nei... Hva med "Norwegian Airdefence"? Hils fadderbarnet :x-mas: Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 gikk for defence ja Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Bra bra, blir vel ikke populært med "The motherf*ckers we send to steal your oil" Anywaaaays, lurer på om jeg skal finne på noe sprøtt med lyxalig.com idè 1: Scanne en gardin og bruke den som grunnlag for layaouten idè 2: Lage siden litt dope'ish, i og med at dere påpekte at domenet virker litt, ehm, dopa... idè 3: Grafisk klump med enkel, ikke-dynamisk innholdsramme idè 4: portal-layout (mye jobb ) Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Du klarer sikkert å lage noe stilig dop-opplegg Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) idè 1: Scanne en gardin og bruke den som grunnlag for layaouten idè 2: Lage siden litt dope'ish, i og med at dere påpekte at domenet virker litt, ehm, dopa... idè 3: Grafisk klump med enkel, ikke-dynamisk innholdsramme zzzZZZzzzidè 4: portal-layout (mye jobb ) edit; enda en liten formaning fra vår store hersker, invictus, i første post! Endret 9. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Ikke det nei... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 AH detta har jeg venta på. Jeg har gått OT-bananas i alle tråder i det siste tror jeg.. Par ting jeg vil få si; - :lol: :lol: :lol: - Etter ønske fra brukerne har jeg fått © på "" - mp3 :: Nightwish - Crimson Tide and the Blue Sea :: 3:28 :: <-- Digg! - Jeg spiser fremdeles bursdagskake (nei arve87, jeg sendte deg nok kake i går kveld) - Jeg mangler en del gaver fra forumfolket her, men velger å skylde på Posten. - Alle oppfordres til å join PixelStreet - Nå bytta det til en annen Nightwish sang.. - Se min fine sammenligning i signaturen.. - Og til sist vil jeg bare bemerke at Polert er litt smårar.. HIhihihi Takk enden. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Tror du er den som trenger denne tråden mest Marvil Men slapp av litt med lollinga di da - får vondt i hodet av alle bevegelsene Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Tror du er den som trenger denne tråden mest Marvil Men slapp av litt med lollinga di da - får vondt i hodet av alle bevegelsene Nå lol'ern garantert Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 aaah, og DER var /me ferdig å lese Gunnar Stålesens Varg Veum: Svarte får. /me HATER å lese bøker, men måtte pga norsk oppgave greie, må fortelle sammendrag av den i morra, og /me husker berre det som skjedde dei siste 40 sidene ... hmm... No skal eg derimot fortsette på et nytt ompatut.tk/ompatut.absentvoid.com design Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Tror du er den som trenger denne tråden mest Marvil Men slapp av litt med lollinga di da - får vondt i hodet av alle bevegelsene Jeg måtte lissom bare få det utav systemet.. Litt mere OnT; ISP'en min har fått MyDoom virus så familiemailen er oversvømt av virusmailer fra dem.. Hahahaha. Endret 9. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå