Magnus Holm Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Rammeverk? Har virkelig fått sansen for Merb Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 "Salutare lume!" "Ciao gente!" "Pozdrav svima!" and "Hallo, alle sammen!" Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 "Salutare lume!" "Ciao gente!" "Pozdrav svima!" and "Hallo, alle sammen!" Grattis! Litt dumt at de linker til den kroatiske versjonen av profilen din, da. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Jeg trenger seriøst hjelp på denne her: Buttons. Noen som har et bedre navn? (Og forslag til hvordan jeg kan oversette det som står på siden) Og hva med "mer" i stedet for "bla"? Endret 13. februar 2008 av Magnus Holm Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Knapper? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Denne formen for 'buttons' 'oversettes' jo som regel til 'buttons' på norsk, for å skille. Eller kaller du det ræddisknapper, Tor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Når vi er inne på rammeverk, hvilket foretrekker dere? (Serverside) Har vært litt borte i Symfony og Prado selv. Django. Men har jobbet litt med CodeIgniter, som da er skrevet i PHP. Lite, kjapt og fleksibelt rammeverk. Catalyst Moro. Etter jeg lærte meg Python har liksom ikke Perl vært et alternativ lenger. Men Catalyst virker som et bra rammeverk, som jeg mange, mange ganger har hatt (hadde) planer om og leke litt med. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Spørs Hein, om det står "Bush er Bærsj" på de eller ikke. Du selv som gråt over den engelske innstrømningen på det norske språk burde komme med et bedre ord. Jeg foreslår widget! Syns knapper er greit nok, en digg-knapp, en redit-knapp. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Ja, CodeIgniter er veldig flott Skaflem Det liker jeg virkelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg trenger seriøst hjelp på denne her: Buttons. Noen som har et bedre navn? (Og forslag til hvordan jeg kan oversette det som står på siden) Og hva med "mer" i stedet for "bla"? Hva med "merke" - eller blir det teit ? Ja, CodeIgniter er veldig flott Skaflem Det liker jeg virkelig. Men nå velger jeg alltid Python, fremfor PHP, så sant det er mulig Siden du sikkert er PHP programmerer så har du en hau av gode rammeverk der ute. Har en kompis som er frelst til Symfoni - ROR alike rammeverk i PHP. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Ja, Symfony har jeg vært mye borte i også. Snakket en del personlig med en av utviklerene også .. men sliter fortsatt med å finne det "perfekte" rammeverket, liksom. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Ja, Symfony har jeg vært mye borte i også. Snakket en del personlig med en av utviklerene også .. men sliter fortsatt med å finne det "perfekte" rammeverket, liksom. Det kommer et nytt PHP rammeverk som jeg tror kommer til å bli meget interessant når de får ferdig det som mangler, FLOW3. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har enda ikke lært meg noe rammeverk, egentlig. Så på Cake her om dagen, hva tror folk om det? Eg tykkjast rammeverk er vanskelig. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Tykkjer, vanskeleg. Er det verkeleg så vanskeleg? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Rammeverk er jo lett lettere enn å finne opp hjulet på nytt. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Tykkjer, vanskeleg. Er det verkeleg så vanskeleg? Ja, det er det. No meinte eg ikkje at "tykkjast" var korrekt nynorsk, det var vel meir eit dårleg forsøk på gammal vikingspråk, på ein måte. Steinmann: Eg er ikkje så sikker, førebels iallfall. Eg får kanskje lese ei bok. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Ved større prosjekter er det jo kanskje fordeler, men det tar jo litt tid å sette seg inn i et rammeverk. Kikka en del på Cake for noen måneder siden, men kom meg aldri godt nok inn i det til at jeg fikk brukt det i praksis. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 God morgen folkens! Har et lite problem jeg gjerne skulle hatt litt hjelp til. Den nye porteføljen min er snart ferdig, men jeg sliter med å få "NEXT"-knappen til å vises i Safari. Er det noen som har en løsning på dette, evt typiske CSS-mangler som forårsaker dette? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Siden du floater #navigation kan du slenge på clear: left; og clear: right; på li-ene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå