Steinmann Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Poenget er at om man tilpasser nettleseren testen er man veldig langt på vei. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Synes de kunne outsource IE8 til Opera. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hadde bare flere vært klar over dette.. RewriteEngine on RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.stale.nl$ RewriteRule (.*) http://stale.nl/$1 [R=Permanent] Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Synes de kunne outsource IE8 til Opera. Synes de kunne outsourcet alle produktene sine (dog ikke til Opera).. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Garreth: return object_detail(request, queryset, slug=entry_slug, template_name='mytemplates/%s_detail.html' % queryset.template, slug_field='slug', extra_context = {}, context) Denne skal vel fungere om du bruker Model.objects.get. Klarer ikke å få dette til å fungere. Er sikkert jeg som er veldig treg. Her er koden jeg prøver på Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor def detail_view(request, entry_slug, category_slug): queryset = Entry.objects.filter(category__slug = category_slug) template_type = Entry.objects.get(template) return object_detail( request, queryset, template_name='blog/%s_detail.html' % template_type, slug=entry_slug, slug_field='slug', ) Uansett hva jeg prøver på så får jeg "global name 'template' is not defined" Endret 12. februar 2008 av Garreth Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei Har et lite problem med IE. Sammenlign http://home.no.net/oyvkjar/fullcontact/forum/ i FF og IE. IE legger til en del ekstra luft under den divisjonen jeg bruker som skillelinje, og jeg skjønner ikke hvorfor. Det er forresten meningen at det skal være luft både over og under den linja, men jeg har midlertidig fjernet all luft for å prøve å finne ut hva det er som gjør at IE legger inn det ekstra mellomrommet. Noen som har en fix? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hei Har et lite problem med IE. Sammenlign http://home.no.net/oyvkjar/fullcontact/forum/ i FF og IE. IE legger til en del ekstra luft under den divisjonen jeg bruker som skillelinje, og jeg skjønner ikke hvorfor. Det er forresten meningen at det skal være luft både over og under den linja, men jeg har midlertidig fjernet all luft for å prøve å finne ut hva det er som gjør at IE legger inn det ekstra mellomrommet. Noen som har en fix? prøv med * {margin: 0; padding:0;} Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Det har jeg alltid i alle mine stylesheets, dette er ikke noen vanlig margin eller padding. Edit: Som sagt så har jeg fjernet lufta med vilje, hadde det vært en margin/padding så ville det ha vært luft der i FF også. Endret 12. februar 2008 av g0mpen Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 sjekk line-height. Sett den til null og voila! ( tror jeg da). Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Driver å designer en stand som skal bestå av 4 rollups(stående bannere) ved siden av hverandre. Prøver å få den til å være en interessevekker, men er litt tom for ideèr akkurat nå. Noen som kan komme med noen tips? Beklager å gå rimelig off-topic.. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvordan tenker dere "proffe". Velger dere wordpress og lignende systemer fremfor å lage egne? Jeg har aldri satt meg inn i wordpress og har lært meg å lage mine egne system. Da får jeg akkurat det jeg føler jeg trenger og slikt som jeg klarer å få til. Minuset er kanskje at mine system er ikke "trygge" og dermed ikke noe jeg kan anbefale andre. Men til deres personlige hjemmeside hva velger dere selv? Kim... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg er ikke "proff", men jeg utvikler egne systemer både til de jeg lager sider for, og meg selv. Føler meg egentlig ganske fornøyd med det, da jeg har full kontroll på absolutt alt som skjer. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg bruker Wordpress, er så enkelt å sette opp og ikke så veldig vanskelig å mekke templates heller, om man bare skal sette opp en enkel blogg. Har også brukt Wordpress som et fullverdig CMS, mye lettere enn å måtte skrive det selv Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Garreth: return object_detail(request, queryset, slug=entry_slug, template_name='mytemplates/%s_detail.html' % queryset.template, slug_field='slug', extra_context = {}, context) Denne skal vel fungere om du bruker Model.objects.get. Klarer ikke å få dette til å fungere. Er sikkert jeg som er veldig treg. Her er koden jeg prøver på Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor def detail_view(request, entry_slug, category_slug): queryset = Entry.objects.filter(category__slug = category_slug) template_type = Entry.objects.get(template) return object_detail( request, queryset, template_name='blog/%s_detail.html' % template_type, slug=entry_slug, slug_field='slug', ) Uansett hva jeg prøver på så får jeg "global name 'template' is not defined" Se hva du skriver da mann. MÅ så pisse nå at jeg klarer ikke skrive svaret Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Pent design. http://carmengia.no/ Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Garreth: return object_detail(request, queryset, slug=entry_slug, template_name='mytemplates/%s_detail.html' % queryset.template, slug_field='slug', extra_context = {}, context) Denne skal vel fungere om du bruker Model.objects.get. Klarer ikke å få dette til å fungere. Er sikkert jeg som er veldig treg. Her er koden jeg prøver på Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor def detail_view(request, entry_slug, category_slug): queryset = Entry.objects.filter(category__slug = category_slug) template_type = Entry.objects.get(template) return object_detail( request, queryset, template_name='blog/%s_detail.html' % template_type, slug=entry_slug, slug_field='slug', ) Uansett hva jeg prøver på så får jeg "global name 'template' is not defined" Se hva du skriver da mann. MÅ så pisse nå at jeg klarer ikke skrive svaret Hahah, er det mulig, så idiotisk tenkt av meg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Pent design. http://carmengia.no/ Håper det var ironi? Det så rent jævlig ut! Det eneste positive jeg kan si om den er at det var klar navigasjon. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du har mykje å lære om kafèen, Glisevask.... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Selvsagt var det ironi! Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ikke en gang damene var pene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå